poniedziałek, 1 października 2012

Jeans part II

Tak jak obiecałam , dzisiaj outfit robiony nowym aparatkiem ;) W typowo jesiennej scenerii ,nadal cieszymy się ,że kurtka nie jest jeszcze tak bardzo potrzebna, jednak rano ,jak szłam do szkoły , było tylko pięć stopni i myślałam że zamarznę ,pomimo tego,iż miałam na sobie wspomnianą wcześniej kurtkę. W sumie to nic wymyślnego , klasyka - jeansowa koszula . Uważam ,że każda dziewczyna powinna zaopatrzyć się w chociaż jedną taką , gdyż jest uniwersalna i pasuje praktycznie do wszystkiego. Do tego czarno-granatowe balerinki ,torebka i skromna biżuteria ;) Codzienny strój , w sam raz na cieplejsze ,jesienne dni.  Zdjęcia były robione tak po 17 ,więc przepraszam za słabe światło.





 Jak widać kurtki ze sobą zabrałyśmy ;)


 KOSZULA/SHIRT - SH
SPODNIE/TROUSERS - RESERVED
TOREBKA/HANDBAG - ATMOSPHERE SH
 BUTY/SHOES - NN
BRANSOLETKA/BRACELET - H&M
NASZYJNIK/NECKLACE - HOUSE


 



Serdecznie zapraszam na moje ALLEGRO oraz SZAFE ;) Wystawiłam nowe rzeczy ! ;)

Miłego wieczoru i jutrzejszego dnia w szkole/pracy ;) Trzymajcie się ;*


womens camo clothing womens petite clothing clothes for tall women

12 komentarzy:

  1. Torebkę bym zmieniła, reszta rewelacja. ;)

    www.nathalie-who.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit !!! :)
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)!
    fajny, prosty zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj no fakt, rano to jest strasznie zimno :C bardzo fajnie :) mam takie samo zdanie o koszuli, aż dziwne, że sama aż tak długo jej nie posiadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :)
    Świetna koszula :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. co jak co ale wloski masz super dlugie;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń