poniedziałek, 29 października 2012

Last month part I

Postanowiłam wprowadzić na blogu coś troszkę odmiennego ;) Żeby nie zanudzać Was ciągle stylizacjami , dzisiaj taka mała odskocznia. Uwielbiam robić zdjęcia i fotografuję wszystko co popadnie. Te zdjęcia są oczywiście jeszcze bardzo amatorskie, ale czasami wychodzą naprawdę fajnie ,a niekiedy wręcz przeciwnie,ale każdy uczy się na błędach,nawet tych najmniejszych ;) W podsumowaniu miesiąca wszystkie te zdjęcia wybrane przeze mnie ,których nie miałam okazji opublikować na blogu ;]






















Na koniec dwa gify ;) Tak trochę mi się nudziło.




Jak Wam się podobają tego typu posty?
A już w następnej notce nowości kosmetyczne ,a także coś nowego w mojej szafie ;) Muszę tylko  skompletować wszystko i zabrać się za zrobienie zdjęć ;]
 Trzymajcie się ciepło w ten strasznie zimny wieczór. ;)


womens clothing online wholesale women clothing retro clothing for women

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia fantastyczne.
    W jaki sposób robisz gify i wstawiasz je na bloga? Jesli to nie tajemnica, ofc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,to nie żadna tajemnica ;) Gify robię w programie PhotoScape ,a wstawiam normalnie, jak zdjęcie ;]

      Usuń
  2. fajne zdjęcia, ten twój sweterek jest po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zdjęciowy mix! ;d najbardziej mi się podoba znikająca muffinka ;d
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    również obserwuję i będę tu wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, ale nie uznaję obserwacji w zamian, jeżeli podoba Ci się mój blog to obserwuj, jeśli nie to nie. Taką samą zasadę uznaję wobec innych ;)
    To zdjęcie z kubkiem w ręce jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ostatni gif jest świetny !!!
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great photos! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie Ci te gify wyszły!! a jak robisz, żeby nie trzeba było wciskac 'play', tylko samo to cały czas w koło leci? :D sorry, że pewnie tak głupio pytam, ale jestem ZIELONA!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie Ci te gify wyszły!! a jak robisz, żeby nie trzeba było wciskac 'play', tylko samo to cały czas w koło leci? :D sorry, że pewnie tak głupio pytam, ale jestem ZIELONA!

    OdpowiedzUsuń