sobota, 13 października 2012

Simply elegance

Dzisiejszy zestaw to po prostu elegancja - czarna spódnica, marynarka, torebka i balerinki. Do tego oczywiście ciepły szalik i obowiązkowo , o tej porze roku - kurtka. Prosty zestaw, do każdej z nas pasuje, kolor marynarki jest ożywieniem w całej stylizacji. Nic dodać ,nic ująć. Dzisiejsza sobota spędzona całkiem dobrze, najpierw wyjście na basen , potem na zdjęcia. Później jeszcze do kościoła, gdyż za dziewięć dni bierzmowanie i zaczęliśmy codzienne nowenny. Ale już niedługo to wszystko będzie za mną ,powodzenia tym którzy dopiero zaczynają ;) Teraz przechodzimy do zdjęć , tak jak obiecałam , dzisiaj jest ich trochę więcej niż ostatnio. 







 Moje dzieło(zdj.wyżej) ;)









MARYNARKA/COAT - H&M
BLUZKA/BLOUSE - HOUSE
SPÓDNICA/SKIRT - TALLY WEIJL
BUTY/SHOES - NN
SZALIK/ SCARF - NN
TORBA/BAG - NN
BRANSOLETKA CZARNA/ BLACK BRACELET - APART
BRANSOLETKA RÓŻOWA - PINK BRACELET - @ 

yoga clothing for women womens work clothes club clothes for women

24 komentarze:

  1. Różowa marynarka- fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw : D
    Ta marynarka , po prostu boska < 3
    http://soniagrudzien8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. torba jest rewelacyjna! zachwycona nią jestem!
    świetnie wygląasz!

    zapraszam domnie i do polubienia mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie, podoba mi się taki róż w tym wydaniu:) świetną bransoletkę zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. inofrmuję, że wygrałaś konkurs u mnie na blogu i firma Indressme powinna się z tobą skontaktować na maila :*GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* Już się ze mną skontaktowali ;)

      Usuń
  6. cały zestaw fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa marynarka faktycznie bardzo fajnie ożywia cały zestaw, poza tym nadaje fajnego, klasycznego charakteru całej stylizacji. :) Miałaś bardzo zajęty dzień i myślę, że taki look sie sprawdził - fajnie i wygodnie. :)

    Dziękuję ślicznie za miły komentarz! :) Jeżeli chodzi o czapę to mam też taką w wersji żółtej - na allegro są po chyba 13 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Bardzo fajną masz torebeczką i żakiecik ;) - mam taki sam.

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz: ) -zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, zresztą to już chyba reguła- zawsze zachwycasz ;)

    mam taką samą marynarkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczescie juz 2 lata po bierzmowaniu :D

    OdpowiedzUsuń