niedziela, 21 października 2012

Usual





Korzystając z naprawdę pięknej pogody i słońca, które w tym tygodniu bardzo często u nas gościło, postanowiłam pójść na jakieś zdjęcia. Wyszło w końcu ,że poszłam w sobotę, gdyż cały tydzień spotkania do bierzmowania ,msze i nowenny. Chciałam mieć kilka ładnych zdjęć ,no ale niestety znowu się nie udało , nic na siłę.  No cóż,może następnym razem uda mi się zrobić coś 'innego'. Stylizacja dzisiejsza dość zwyczajna - jasne spodnie z podwyższonym stanem z H&Mu , biała , koronkowa bluzka (nn) , jeansowa kurtka (nn + DIY - przyszyte ćwieki ;)) i koturny (nn). Na niektórych zdjęciach możecie jeszcze zobaczyć naszyjnik - sowę (jubileo.pl). Chyba wszystko, wychodząc na sesje nie miałam w planach robienie outfitu , ale nic innego z nich nie wyszło ;]





 





Trzymajcie się ;) Udanego tygodnia życzę ;**



womens hunting clothes cheap clothing for women women s workout clothes

10 komentarzy:

  1. Sweterek i kurteczka, śliczności! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, bluzeczka ♥ Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie;) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko z zestawu jest swietne, sama chetnie bym w taka stylizacje wskoczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta kurtka i te ćwieki na ramionach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty <3

    Zapraszam do mnie!
    http://carry-rinereya-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń