niedziela, 25 listopada 2012

For sale

Nie pisałam już tutaj jakiś czas,przyznam ,że trochę mi się nie chciało ,ale też nie miałam czasu. Weekend spędzony świetnie, oby takich więcej! ;) Wspomnę tylko ,że byłam wczoraj w kinie na filmie
'Przed świtem cz.2'. Nie chciałam robić o tym specjalnie notki , bo wiem ,że wiele z Was już to zrobiło ,więc ode mnie nie dowiedzielibyście się niczego nowego ;) Napiszę tylko ,że strasznie mi się podobał, jak pozostałe cztery filmy oraz książki. Film bardzo zaskakujący , jak ktoś był, to wie o co chodzi ;) Mam nadzieję,że w tym tygodniu wybiorę się na jakieś zdjęcia, bo już dawno nie byłam. Ale dzisiejsza notka to rzeczy na sprzedaż. W końcu udało mi się zrobić zdjęcia, pomierzyć , wystawić ,wycenić itd. Zbierałam się do tego już bardzo długo ,ale w końcu dzisiaj po południu udało mi się ;]

Naszyjnik w kształcie sowy


Cena : 13,50zł


 Koszula w kratkę
 
 Cena : 15 zł
Rozmiar : 38(M)


Płyta Rihanna 'Talk That Talk'


Jak widać jest troszkę podłamana w środku i na zewnątrz z boku trochę to widać. Jednak sama płyta działa jak należy , żadnych zarysowań itp.,stan idealny.

Cena : 35zł

Sweterek Laura Ashley 


Rozmiar : S/M (na metce nie ma podanego rozmiaru)
Wymiary : długość - 58 cm
dł. rękawa - 45 cm (3/4 rękawy)
szerokość - 40 cm

Cena : 25zł

Szara bluza Japan Style 

 
 Rozmiar : 36(S)
Jedyną wadą jest brak troczków w kapturze ,ale łatwo można je dokupić bądź zostawić po prostu tak jak jest, bez nich. 
 Dokładne wymiary :
długość - 60 cm
dł. rękawa - 56 cm
szerokość - 46 cm
pas - 97 cm

Cena : 18zł

Czarne szpilki


 Stan bardzo dobry, jak widać na drugim zdjęciu, tylko na obcasach są małe zadrapania.
Rozmiar : 38
Wysokość : 11cm

Cena : 25 zł

Beret H&M


Cena : 20 zł

Fioletowe czółenka

Rozmiar : 38 cm
Obcas : 8 cm

Cena : 35 zł

Spodnie dresowe H&M

 Rozmiar : 38(M)
Skład materiału : 75% bawełna 25% poliester
Wymiary :
dł.całkowita - 102 cm
szerokość nogawki - 25cm(góra),16cm(dół)
szerokość( w pasie) - 40 cm

Cena : 40zł

 Szarne rurki


 Rozmiar : 38(M)
Wymiary :
długość całkowita - 98 cm
szerokość nogawki - 25cm(góra), 14 cm(dół)
szerokość (w pasie) - 38 cm

Cena : 20zł


 Beżowe rurki z podwyższonym stanem H&M

 
 Rozmiar : 36(S)

Wymiary :
dł.całkowita - 101 cm
szer. nogawki - 25cm(góra) , 13 cm(dół)
szerokość - 36 cm

Cena : 30zł


W razie pytań proszę pisać na maila : brilliant_world@poczta.onet.pl

Mogę także dosłać więcej zdjęć , udzielić informacji i podać cenę za wysyłkę.

Piosenka z soundtracku 'Przed świtem' zakończy dzisiejszą notkę ;)



womens clothing catalogs petite womens clothing wholesale clothing for women

2 komentarze: