środa, 7 listopada 2012

New in

Dzisiaj szybki post z nowościami. Nie jest ich dużo , ale jeszcze kilka zakupów przede mną i zamawianie paru paczek ,więc niedługo będzie druga część ;) Postaram się zrobić też post o moich włosach , pielęgnacja itp. ,gdyż niedługo mam zamiar malować je henną Khadi jasny brąz. Czytałam ,że zawiera naturalne składniki , beż żadnych silikonów i tak dalej, a poza tym włosy nie tylko mają nowy kolor ,lecz także są mocne , błyszczące i po prostu odżywione. Jeśli któraś z Was je stosowała bardzo proszę o opinię ;) Jak będzie ładniejsza pogoda wybiorę się też na jakieś zdjęcia ,ale na razie jest ona o k r o p n a. Zimno , bardzo często pada deszcz, poza tym coś , czego najbardziej w tym wszystkim nie lubię - wiatr. Mam też zaplanowany mini konkurs.Postaram się jak najszybciej zrealizować te wszystkie pomysły ;]
Powoli zbieram rzeczy na zimę , oto ostatnie zakupy :
 Reserved


 Reserved


 Cubus %


 Reserved(szalik)

 No Name

 SH(naprawdę jest bardziej miętowa )

Zdjęcia były robione przed chwilą, przy świetle żarówki , dlatego kolory są troche inne iż w rzeczywistości.
Przepraszam też za to ,że ubrania są trochę pogięte ,ale zostały wyjęte prosto z szafki , więc sami rozumiecie ;)

Birdy - Young blood <3 
Zakochałam się w jej piosenkach , ostatnio na okrągło ich słucham ;]



women clothing catalogs cheap women clothing women clothes online

11 komentarzy:

  1. bluzeczka jest śliczna ta pierwsza ! oh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie rękawiczki ! Musiałam takie nosić jak miałam rękę w gipsie i teraz mam pełno takich w domu :D

    Dzięki za odwiedziny, też dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za te miłe słowa i zapraszam ponownie ;)
    prześwietny sweterek w norweskie wzorki i te rękawiczki <3 z chęcią bym sobie takie sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam piosenki Birdy jest genialna, najbardziej z zakupionych Twoich rzeczy podobają mi się sweterki i komin ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nie zmarzniesz dzięki takim fajnym sweterkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń