czwartek, 6 grudnia 2012

Christmas is coming


Dzisiejszy zestaw wyjątkowo robiony w domu ;) Taki pierwsza,zimowa stylizacja na moim blogu. Nie mam trochę czasu przygotowywać postów i zamieszczać je tu w tygodniu ,więc może w weekend uda mi się coś przygotować. Poza tym święta już niedługo , dlatego muszę zacząć poszukiwania prezentów. Mam już kilka pomysłów,więc uda mi się może w najbliższym czasie je tu zamieścić ;] Nie mam do obdarowania wiele osób ,ale i tak chcę ,aby te podarunki były wyjątkowe. Taki prosty zestaw ,z moją ulubioną spódnicą (a nie mam ich za dużo ;)).







Spódnica - Stradivarius, Bluzka - House, Sweter - NN, torebka- Allegro, buty NN, czapka i szalik - H&M,zegarek- NN


Już standardowo piosenka na koniec. Taka z racji zbliżających się świąt :

Jest wiele coverów tej piosenki , tym razem znalazłam taką oto dziewczynkę z prześlicznym głosem ;)


wholesale women s clothing women s clothing catalog plus size clothes for women

13 komentarzy:

  1. Już niedługo Święta, jaram się! ;-) ładnebuciki :-* ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest słodka <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw Nam zaprezentowałaś, właśnie po przeczytaniu Twojego posta włączyłam sobie piosenkę, którą dodałaś, już powoli nastrajam się pozytywnie do świąt! :)

    Dziękuję za odwiedzimy, ja się bardzo cieszę, że się rozpisałaś, bo lubię czytać długie komentarze - nic mnie tak bardzo nie cieszy jak to, że ktoś oprócz tego, że poświęca swój czas, żeby wpaść na mojego bloga to jeszcze wyrazi swoją opinię, więc pisz, pisz, pisz, jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie,super czapa!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nice blog and great outfit!!! love the skirt!!! Maybe we follow each other!? Let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful outfit!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz:) podoba mi się:) fajnie tu u Ciebie, a w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń