piątek, 21 grudnia 2012

Dzisiaj koniec świata, a ja nadal nie mam się w co ubrać

Tak,to już dzisiaj. Słuchając świątecznych piosenek kolejny raz przeglądam zdjęcia z dzisiejszego dnia. Mieliśmy wigilię klasową i dodatkowo jasełka. Posprzątałam już swój pokój, zrobiłam dekoracje świąteczne ,jeszcze tylko ubrać choinkę i przygotować potrawy. Ja będę głównie pomagała przy robieniu ciast ,bo do niczego innego się nie nadaje ;] A u Was jak tam przygotowania do świąt?

A to kilka zdjęć :
 Justyna

 Kilka pyszności na naszym stole wigilijnym ;)

 od lewej : Weronika , Magda,Marcelina,Marta,Justyna,Karolina i ja na dole ;) (Pozdrawiam ;*)

Tak a propo końca świata ,to znalazłam ostatnio ciekawe obrazki zatytułowane 'Before I die'. Oto kilka rzeczy ,które chciałabym zrobić w ciągu swojego życia.Zawsze można sobie pomarzyć ;)




To tyle na dzisiaj , miłego weekendu życzę ;*

Przypominam o ROZDANIU ;)

womens clothes online plus size women clothing tall women clothing

4 komentarze:

  1. mmmmmmmmmmmmmmmm... SOCZEK. Obserwuje i liczę na kom i obserwację na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. stop caring what anyone thinks oraz travel the world - moje dwa najważniejsze, hm, postanowienia?

    OdpowiedzUsuń