niedziela, 23 grudnia 2012

Let it snow

Już chyba ostatni mój post przed świętami,taki na szybko ,między przygotowywaniem ciast , ubieraniem choinki a wyjściem do kościoła. I jeszcze takie świąteczne życzenia ode mnie :
Życzę Wam,standardowo, wszystkiego najlepszego,szczęścia,zdrowia,zdrowia,zdrowia ,bo jeśli jesteśmy zdrowi możemy robić wszystko na co mamy ochotę, pod warunkiem ,że bardzo tego chcemy i dążymy do osiągnięcia swoich celów. Życzę Wam też tego, abyście nie poddawali się zbyt szybko i nie załamywali się po pierwszej nieudanej próbie . To tyczy się także prowadzenia bloga ;) Wytrwałości i jak największej ilości zawartych współprac. A co to samych świąt, to życzę Wam abyście spędzili je w rodzinnej atmosferze, wspominając radosne chwile i ciesząc się tymi momentami spokoju i wyciszenia odrywając się chociaż na moment od tej zabieganej codzienności;]

 
Teraz kilka zdjęć zrobionych dzisiaj,pomimo sporego mrozu było całkiem ładnie.













Kurta - NN,szalik- NN, czapka - H&M, plecak - vintage, spodnie - Cubus, buty - NN, sweter -  TUTAJ,
bransoletka kolce - TUTAJ



womens workout clothes yoga clothes for women clothing for women

38 komentarzy:

  1. Ale ty śliczna ;3 Ładny sweterek.
    Wesołych !

    Obserwuję. Rewanż ?
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw!! Ten sweterek jest CUDOWNY!!!i czapeczka też :))) Również życzę Ci Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną bransoletkę w kolce. Tyle, że moja pochodzi z House'a.
    A ta różowa czapa daje wiele energii w te mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś:D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plecaczek ! :D

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę Ci Wesołych Świąt.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę Ci Wesołych Świąt.!

    OdpowiedzUsuń
  8. super, genialny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka świetna- rozjaśnia cały zestaw;)!
    cudowny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt :*
    Dobra notka ;)
    ZAPRASZAM: http://otiscodzien.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny plecaczek i sweterek :] Mi też czas minął bardzo szybko i już mamy drugi dzień świąt.
    Pozdrawiam i zapraszam na: http://pretty-and-colour.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki i super sweterek :)
    Niedawno zasiadaliśmy do wigilijnego stołu a to już koniec świąt, a przed nami Sylwester:)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Samsung Wawe Y :D nie wiem czy dobrze napisałam :d
    ja również już dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bransoletka to cudo! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne zdjecia.
    obseerwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie koleżanka się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweterek i czapa! ;) mekstyle.blogspot.com zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że miło spędziłaś święta
    masz świetny plecak

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna czapka! muszę chyba sobie sprawić taki poprawiacz humoru!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka ma niesamowity kolor!!! I bardzo fajny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna czapka.
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog i zapraszam ponownie
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka dodaje blasku całej stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, super ubiór, a najlepszy sweterek ;3. I wgl .ciekawy blog, dodaje sie do obserwatorów xd. Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sweter, bransoletka i czapka są świetne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zakochana w takim plecaku już chyba od roku :D

    OdpowiedzUsuń