sobota, 1 grudnia 2012

Little surprise - Mary Kay


Wczoraj wieczorem spotkała mnie miła niespodzianka ;) Dostałam , wprawdzie trochę spóźniony,ale jednak, prezent urodzinowy. Jest to zestaw do pielęgnacji przeciwtrądzikowej z firmy Mary Kay.Kilka informacji o tej firmie , dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji przetestować ich kosmetyków lub po prostu o nich nie słyszeli. Krótka historia : W 1963 roku, Mary Kay Ash zalozyla firme oparta na zasadach, którymi kierowala sie w zyciu - na uczciwosci, szczerosci, Zlotej Zasadzie i mocy odmieniania losów innych. Dzis, te zasady pozostaja wciaz zywe we wszystkim co robimy, w naszej pasji tworzenia produktów, które ukazuja naturalne piekno kazdej kobiety. Nasza filozofia jest prosta - z kazdym produktem skladamy obietnice, której musimy dotrzymac..



Jakość
W każdym roku Mary Kay wydaje miliony dolarów i przeprowadza ponad 300 000 testów aby zapewnić produktom Mary Kay® najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i działania.

Siedziba
Światowa Siedziba Mary Kay jest zlokalizowana w mieście Addison, na przedmieściach Dallas, w stanie Teksas w USA.

Sprzedaż
W 2006 roku sprzedaż produktów Mary Kay® przekroczyła 2,25 miliarda dolarów w sprzedaży hurtowej. 


Jeszcze wspomnę ,że prezent dostałam od rodziny, nie bezpośrednio od tej firmy ;)

 Linia przeciwtrądzikowa Mary Kay to trzy produkty ,które leczą,oczyszczają i pomagają zapobiegać wypryskom.

 Przeciwtrądzikowy Żel Oczyszczający

  Serum Przeciwtrądzikowe

Punktowa Emulsja Przeciwtrądzikowa

Wspomnę jeszcze ,że wszystkie produkty Mary Kay są odpowiednie dla skóry wrażliwej.Są też beztłuszczowe i bezzapachowe oraz nie zatykają porów. Składniki pochodzenia roślinnego to : korzeń łopianu , ekstrakt z alg brązowych rodzaju Cystoseria , wierzbówka kiprzyca , czarna porzeczka,soja,awokado,boldo i wiązówka błotna.

Ogólnie nie mam jakichś bardzo dużych problemów z trądzikiem. Zwyczajnie, jak to każda nastolatka. Jednak takie produkty na pewno się przydadzą i już po roku czasu trądzik może całkowicie zniknąć. Na razie użyłam ich tylko jeden raz ,dlatego nie mogę napisać niczego bardziej szczegółowego. Zobaczę jednak jak będzie się sprawdzał przy regularnym stosowaniu przez pewnie czas.


Używałyście może kosmetyków z tej firmy? Jeśli tak to jakie są Wasze opinie? ;)


A tutaj , już na koniec, możecie pokombinować sobie troszkę i pobawić się z Wirtualnym Makijażem ;]




travel clothing for women women plus size clothing plus size womens clothes

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze sie dobrze sprawdzi :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooooo :) ciekawa jestem jak się spisują te kosmetyki. Mi też by się takie przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam kosmetyków z tej firmy, dlatego czekam na twoją recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że recenzja za jakiś czas się pojawi, bo ja bardzo chętnie poczytam o tych kosmetykach, zwłaszcza, że moja cera jest dość problemowa. :( I spóźnione ode mnie - tak samo jak spóźniony prezent, życzenia urodzinowe - 100 lat! :)

    Dziękuję za odwiedziny. Pisarka chyba ze mnie żadna, choć czasami uda mi się coś w miarę napisać - tak czy siak - dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym sprawdziła jak działają ;)

    OdpowiedzUsuń