niedziela, 30 grudnia 2012

Moja pielęgnacja włosów - Grudzień

 Dzisiaj miało zakończyć się zorganizowane przeze mnie rozdanie,ale postanowiłam przedłużyć jeszcze trochę ,gdyż dwa tygodnie to może niezbyt długi czas. Dlatego przedłużam je do 10 stycznia ! TUTAJ link do notki pod którą możecie zostawiać swoje zgłoszenia. Zrobiłam jeszcze nowy banner, który każdy kto będzie się zgłaszał może wstawić na swojego bloga (nie jest to warunek konieczny).

 


 A w tym poście pokażę jak pielęgnowałam swoje włosy w grudniu. Nie jest to jakieś bardzo skomplikowane. Zaczęłam stosować metodę OMO (odżywianie,mycie,odżywianie). Jako pierwsze O stosuje olejek, potem mycie szamponem i długie O to odżywki i maski. Cały czas wyszukuję nowych sposobów pt. 'Jak pielęgnować moje włosy?'. Od wczoraj piję herbatę z pokrzywy i od jakiegoś już czasu łykam skrzyp. Nie oczekuję jakichś cudownych efektów po tym prostych czynnościach,ale lepsze to niż nie robić nic, a w końcu trzeba zapewnić włosom też pielęgnacje 'od środka'. Nie przedłużając , oto kosmetyki które stosowałam w tym miesiącu :

SZAMPONY

Skusiłam się po wielu pozytywnych opiniach na wizażu ;)

Timotei do włosów brązowych 

Nie wiem dlaczego,ale mam duży sentyment do szamponów z Nivea. Chociaż wiem ,że powinnam je odstawić to i tak często do nich wracam ;) Ten akurat ma całkiem możliwy skład.

ODŻYWKI
Moje pierwsze opakowanie wcierki z Jantara ,a już je uwielbiam <3

Odżywka używana razem z szamponem do włosów brązowych

Linia Aqua Light jest jedną jaką używałam do tej pory z Pantene Pro-V. Została mi tylko odżywka ,którą niestety niedługo będę musiała odstawić.

MASKI

Cudowna maska z Biovaxu. Także moje pierwsze opakowanie,ale moje włosy po niej są miękkie ,lśniące i gładkie. Opakowanie 250 ml strasznie szybko mi się zużywa. Następnym razem wybiorę może do włosów brązowych lub przetłuszczających. 

Maska z granatem i aloesem - mam mieszane uczucia co do niej ;) Raczej nie zdecyduję się na kolejne opakowanie,muszę tylko zużyć ją do końca.

OLEJKI

Na razie tylko ten z Vatiki - sprawdza się u mnie idealnie ;)

DODATKOWO

 Nie wiedziałam gdzie umieścić, gdyż nie jest to odżywka tylko spray do włosów. Nie widzę żadnych szczególnych efektów po niej ,więc po zużyciu tej buteleczki , nie zdecyduję się na zakup drugiej.

 A teraz porównanie moich włosów w tym i poprzednim miesiącu.
 Cały czas dążę do uzyskania oczekiwanego przeze mnie efektu, a to w jakim stanie są teraz moje włosy odbiegają od moich wymarzonych baaaardzo mocno. 





Prawda,że są cudowne?
Żebym się tylko kiedyś takich doczekała <3

A Wy jak pielęgnujecie swoje włosy? Macie jakieś niezastąpione sposoby? ;) Koniecznie dajcie znać !;)

cheap womens clothing wholesale womens clothing discount women s clothing

16 komentarzy:

  1. Ale mega zmiana z włosami ;o
    dziękuje, że odwiedzasz mój blog :)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam,widać zmiany na włosach ;) ja też po ombre mam bardzo zniszczone i teraz je intensywnie regeneruje,przydatny post
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje są lepsze ten kolor!:) widzę, że też są troszeczkę suche, dlatego polecam Ci bardzo maskę do włosów NaturVital zieloną jest za 22,50zł w Naturze, trochę droga ale warta swojej ceny niesamowicie nawilża!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest też jeden z tych problemów dotyczący moich włosów ;) Dziękuję bardzo za podpowiedź, na pewno przy najbliższej okazji zakupie sobie taką maskę ;]

      Usuń
  4. Dlaczego chcesz odstawić Aqua Light? Coś z tą linią nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,po prostu chce przestawić się na kosmetyki o naturalnych składach, bez alkoholu i silikonów ,a Aqua Light trochę tego ma , w szczególności alkoholu ;)

      Usuń
  5. a jakie są Twoje wrażenia do tego szamponu i odżywki z Timotei do włosów brązowych? bo sama szukam czegoś co je odżywi, a mam bardzo długie, ale za to strasznie suche i zniszczone. ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam sobie tą linie z Timotei głownie po to,aby moje włosy nabrały głębszego koloru ;) Jeśli szukasz czegoś do suchych i zniszczonych to z tych kosmetyków ,które niedawno używałam mogę polecić Ci maskę z Biovax ;)

      Usuń
  6. Sporo tego używasz! Też muszę się w końcu wziąć za pielęgnację swoich włosów, tak porządnie. Twoje są bardzo ładne moim zdaniem!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,ale i tak chcę żeby były kiedyś takie ładne jak mają dziewczyny na ostatnich zdjęciach ;)

      Usuń
  7. moja pielęgnacja ogranicza się tylko do szamponu ;) ale musze zacząć o nie dbać xd

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za komnetaarz .,pozdrawiam:)):

    OdpowiedzUsuń
  9. moja kuzynka też ma ten z vatiki i jest z niego również zadowolona :) chyba go kupię xd

    OdpowiedzUsuń