wtorek, 11 grudnia 2012

Preparation for Christmas



Tak,wiem ,że to już drugi post po kolei w którym wspominam o tematyce świątecznej,jednak uwielbiam ten okres i najchętniej pisałabym codziennie notki o Bożym Narodzeniu. Jakiś czas temu już w pełni poczułam święta, teraz z każdym dniem coraz bardziej się do nich przygotowuje. Właściwie jest to jedyny okres w ten okropnej ,mroźnej zimie ,który dodaje mi otuchy i' trzyma mnie przy życiu' :) No może jeszcze sylwester.
Dzisiaj głównie o świątecznych prezentach. Lubicie sprawiać podarunki swoim bliskim? Czy wolicie jednak je dostawać? Do pewnego czasu,będąc dzieciakiem ,którego jedynym marzeniem na święta były prezenty  i
 jak nie dostałam tego o czym pisałam w liście do  św.Mikołaja ,którego rodzice spotkali w supermarkecie i podarowali mu mój własnoręcznie ozdobiony list ;] Co w nim się znajdowało? Na pierwszym miejscu tona słodyczy , potem zabawki ,gry, perfumy czy bajki Barbie i Żebraczka (nawet nie wiecie jaka była moja radość ,gdy po długim przeszukaniu całego mieszkania w końcu odkryłam wymarzoną kasetę). Teraz moja perspektywa trochę się już zmieniła ;) Całe szczęście ,ale uwierzcie mi ,że niektórzy nadal tkwią w tym okresie ,gdy nawet nowy iPhone 5 jest za skromny ,jak na ich oczekiwania.. W tym czasie lepsze jest dla mnie obdarowywanie kogoś prezentami,po poprzednim zapoznaniu się z ofertami wszystkich sklepów internetowych jak i osiedlowych oraz wybrania tych najlepszych dla poszczególnych osób. Nie są one oczywiście jakieś strasznie drogie, jednak i tak to lubię ;) W tej notce prezentuję pomysły jakie udało mi się zdobyć podczas moich dokładnych przeszukiwań. Prezentuję w punktach , mam nadzieję ,że komuś się to przyda ;]

1. Kosmetyki i akcesoria do włosów
Prezent szczególnie przydatny dla kobiet ;) Większość z nas lubi dbać o włosy , pielęgnować je,układać i zmieniać kolor. O ile oczywiście nie polecam kupowania farby do włosów , to odżywki, maski i tego typu rzeczy naprawdę są przydatne . Oprócz tego opaski , spinki czy kolorowe gumki do włosów sprawdzą się jako jeden z drobnych upominków. Mile widziane prostownice lub lokówki jeśli ktoś dysponuje większymi pieniędzmi !:D






2. Kosmetyki do twarzy i ciała
Kolejna porcja kosmetyków, no ale cóż poradzić na to ,że  kobiety, nie mogą bez nich żyć. Czasami zamiast kombinować i zastanawiać się tygodniami nad prezentem dla bliskiej osoby,wystarczy zrobić przegląd łazienki i kosmetyków ,których akurat brakuje. Może przyda jej się balsam do ciała ,bo aktualny już się kończy? Co powiecie na ciekawe zestawy oferowane nam na sklepowych półkach? Są wielkim ułatwieniem. Ciekawym pomysłem mogą być perfumy lub paleta cieni.

A może nowy zapach Lady Gagi? ;]




3.Ubrania
Nazwałam kategorię tak ogólnie, ale nie jestem zwolennikiem dostawania ubrań na gwiazdkę odkąd babcia kiedyś podarowała nam swetry , które jakoś nie przypadły (mi i mojej siostrze) do gustu. No chyba ,że podałam komuś konkretną rzecz ,która chciałabym mieć. Jednak takie dodatki jak nauszniki na zimę,czapki, szaliki itp. są jak najbardziej trafione. Oprócz tego buty , torebki albo na przykład ciekawe rajstopy.


Ah.. nie pogardziłabym takim prezentem ;))

Gatta ;)

4.Biżuteria
No cóż, co tu dużo pisać, każda kobieta kocha diamenty... ale jeśli w tym miesiącu akurat skończyły nam się fundusze na nowy diament w naszej (lub czyjejś) kolekcji ,to zawsze pozostaje nam inna , ciekawa biżuteria. Polecam szukać tego w internecie, naprawdę wszystkiego jest multum.


Takie cudowne bransoletki możecie znaleźć na stronie malvaretki.home.pl/  Aktualnie trwają świąteczne promocje ;)

5.Książki
Mam trochę mieszane uczucia co do dostawania pod choinkę książek. Jeśli planujemy kupić komuś jedną rzecz ,lepiej niech to będzie coś z kosmetyków lub biżuterii , gdyż książkę przeczytamy raz , a potem będzie leżeć na półce i zajmować miejsce.Ja oczywiście uwielbiam je czytać, ale nie do końca jest to ,jak dla mnie, trafiony prezent. Trzeba znać gust danej osoby i wiedzieć co czyta ,aby nie popełnić gafy , i nie zakupić powieści ,która była już przez nią czytana kilka razy ;]

 Uwielbiam tą sagę - "Dom nocy". Przeczytałam ostatnio najnowszą,dziewiątą część.


6.Inne
Postanowiłam połączyć to w jedno , jako moje pozostałe pomysły na prezenty. Są nimi zabawne kubki, ślicznie pachnące świeczki jak i piżamy , ciepłe kapcie lub skarpety na zimę dla zmarzluchów ;)




H&M

 Tyle propozycji z mojej strony (: A Wy co planujcie kupić swoim najbliższym w te święta?

A tutaj kilka zdjęć mojej choinki ,którą ubrałam już w sobotnie popołudnie :





Takie tam artistik ;)


Mam nadzieję ,że komuś zechciało się to przeczytać ;]
Życzę Wam udanych przygotować do świąt i owocnych poszukiwań ;*

plus size clothing for young women clothing websites for women plus size women s clothing

7 komentarzy:

  1. świetne pomysły na prezent:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki warkocz jak na 3 zdjęciu! Marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrań nigdy za wiele. Taki prezent mogłabym dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj wybralabym wiele rzeczy z tej listy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń