wtorek, 18 grudnia 2012

Winter winter


       W końcu pierwsze zimowe zdjęcia u mnie na blogu ;) Akurat na dworze było strasznie zimno,więc nawet jak już zdecyduję się wyjść na takową sesję ,to właśnie musi być straszny wiatr. Ale cóż,uroki zimy. W tym tygodniu mam mnóstwo sprawdzianów i kartkówek ,do tego poprawy ,więc wychodzi na to ,że całe popołudnie muszę poświęcić na naukę. Ale pocieszam się tym,że jeszcze kilka dni i będzie po wszystkim ,odpoczynek ;) Musze jeszcze wspomnieć ,iż ostatnio mam jakieś szczęście do wygrywania rozdań ;) To już czwarte w ciągu dwóch miesięcy. Jak przyjdą mi wszystkie paczki postaram się jakoś to połączyć i zrobić outfit. Tylko żebym nie popsuła tym swojej, jak sądzę,dobrej passy ;)
         Co do dzisiejszej stylizacji to robiona na szybko ,typowo zimowa, przeważają jednak jasne ,pastelowe kolory.Mam już w głowie kilka pomysłów na inne zestawy,ale jakoś nie mam kiedy ich zrealizować,ale będę się starać ;)







 

Płaszcz - NN, spodnie - H&M , buty - CCC, szalik - Reserved , rękawiczki - NN, sweter - Cubus %, torba - House (Allegro)


Przypominam o ROZDANIU ! ;)

Życzę mile spędzonego tygodnia i udanych przygotowań przedświątecznych  ;)

women s clothing stores online travel clothes for women muslim women clothing

18 komentarzy:

  1. ale super zdjęcia, masz bardzo zgrabne nogi ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;) Co do tych nóg to lekka przesada ;D

      Usuń
  2. Ładnie :) Kolor spodni mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)) ale mi by było w takiej krótkiej kurtce mega zimno :P
    pls wyłącz weryfikację obrazkową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady,nie jest aż taka krótka bardzo ;)
      Już załatwione,wyłączyłam ;]

      Usuń
  4. Sympatyczność. To jak dla mnie najważniejsza cecha człowieka. Może przesadziłam, ale jest ważna.. :-) Od Ciebie to bije, przeglądając zdjęcia od razu stwierdziłam że jesteś dobrym człowiekiem. Biję od Ciebie dobra energia. :)
    Dodam Cię do obserwowanych, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo fajne spodnie i sweterek :0
    Ja zapraszam na swój konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są w niesamowitym kolorze :)

    Wpadnij do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek i rekawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie. Świetny kolor spodni !

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się sweter i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Kolor spodni bardzo fajnie ożywia. Dołączam do obserwujących!

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja, bardzo mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba sweter, fajnie zgrywa się ze spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny sweterek i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń