poniedziałek, 14 stycznia 2013

Baby , it's cold outside

Taki post na szybko , aby zamieścić kilka zdjęć i poinformować , iż właśnie wystawiłam rzeczy na ALLEGRO - serdecznie zapraszam ! Na mojej SZAFIE również przez cały czas możecie zobaczyć wiele ubrań i dodatków ! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, gdyż postanowiłam ,że dzisiaj położę się trochę wcześniej spać i się porządnie wyśpię. W tym tygodniu spokój w szkole,bez żadnych sprawdzianów i kartkówek ;) Mam więcej czasu , więc postanowiłam zająć się niektórymi sprawami i przyłożyć do nich nieco bardziej ;] Zapraszam do obejrzenia tych kilku zdjęć. Nie są one ukierunkowane na pokazanie jakiejś stylizacji czy coś w tym stylu ,tylko po prostu zwykłe ,zimowe zdjęcia ;) Już wiem mniej więcej przez co muszą przechodzić bloggerki pozujące w samych bluzeczkach,gdy na dworze -15 stopni. Ja nie zdecydowałam się na ten krok,ale i tak już po jakichś 10 minutach w kurtce zamarzałam ;) Dziewczyny , wielki szacunek i oby Was przez to poświęcenie nie dopadła jakaś choroba ! ;D








Kurta , szalik - House, czapka - Reserved , spodnie - Cubus , Buty - NN

A na koniec taki tam słup,drzewa ,a w oddali zachodzące słońce ;)

Miłego tygodnia ;*


tall womens clothing women s clothing online women clothing stores

11 komentarzy:

  1. Ładnie wyszłaś:D Ojj tak zimno! U mnie -12 ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :D a na polu brr.. zimno .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    Ale ogólnie wszystkie są świetne :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Ja jednak się rzuciłam na fotki bez kurtki i ledwo to przeżyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić będzie mi naprawdę miło, a co do pozowanie w cienkich bluzeczkach to masz rację to wymaga odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fajowe spodnie :] Ja nawet z domu nie wychodzę bo uważam ,że jest za zimno haha :)
    Dzięki za informacje dotyczące aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń