sobota, 5 stycznia 2013

First post in 2013


Pogoda za oknem okropna, dlatego dzisiejszy post znowu ze stylizacją robioną w domu. Uwierzcie mi , chciałam zrobić zdjęcia na dworze, ale po kilku minutach spędzonych na dworze zdecydowałam się jednak powrócić do ciepłego mieszkania ;) Z racji tego ,że mamy karnawał postanowiłam ułożyć zestaw bardziej wyjściowy. Rajstopy, które od pierwszego wejrzenia mnie urzekły, błyszcząca bluzka , czarna spódniczka ,wygodne botki na obcasie ,złote dodatki i miętowa torebka,którą już kiedyś pokazywałam, a która według mnie idealnie pasuje do tego stroju ;] Tyle na dzisiaj , ja niestety muszę wgłębić się w naukę i poprawić kilka ocen na półrocze. Wstawiam zdjęcie,które pozostawiam do oceny Wam ;D

Przypominam o ROZDANIU ,które trwa do 10 stycznia ! ;)



 





 Bluzka - House , Spódnica - Tally Weijl , Rajstopy - Gatta , Pasek - Mohito , Naszyjnik - House, 
Torebka - SH, Buty - Merg.pl

 



women clothes clothes for women cheap clothes for women

19 komentarzy:

  1. Fajna spódniczka :]
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty, spódnica, rajstopy.... wszystko strasznie mi się podoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw skromny i elegancki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Prowadzisz super bloga! Jeszcze tu wpadnę♥

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, ze buty bardzo wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ślicznie, bardzo dziewczęco ;) Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw uroczy i słodki :) A rajstopy są sexi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw :) Nie mogę uwierzyć, żze taką torebkę dorwałaś w sh! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A happy new year!:D
    You are incredibly beautiful and you have an especially wonderful fashionstyle:)
    Excuse my curious question but I'm interested in the simple. How tall are you and what size you need in tights? Thanks for the answer and have a nice day. Love Ina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie :)
    U mnie również pogoda jest nie do zniesienia :C
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rajstopy są świetne ;)
    Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj powinna się pojawić notka ;)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja subtelna ale z dodatkami które dodają niesamowitego wydźwięku :) dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe rajstopy, ostatnio ciągle je gdzieś widuje.

    OdpowiedzUsuń