czwartek, 17 stycznia 2013

New shoes ♥

W dzisiejszym poście chciałam Wam tylko pokazać moje nowe buty ;) Przez wiele osób krytykowane, a przez inne uwielbiane. Ja do niedawna też niezbyt przepadałam za tymi butami i jeśli ktoś by mi powiedział wtedy ,że będę mieć takie buty i miało tego będą mi się one podobać , wyśmiałabym go ;D A teraz proszę, całkowita zmiana. Co mnie skłoniło do zmiany decyzji? Przede wszystkim świetne stylizacje na wielu blogach w roli głównej z tego typu butami. Jak to mówią, jedni je kochają , drudzy nienawidzą. Tak,tak,mimo iż ta nazwa nie padła do tej pory - każda w Was czytając myśli o tym samym. Creepersy ! Ja wybrałam zwykłe,czarne. Dalszą ocenę pozostawiam Wam ;)



 Allegro

A teraz stylizacje z wyżej wspomnianymi butami :







Już niedługo ja przedstawię swoją stylizację , być może pojawi się ona w weekend ;)

 ♥♥♥

 

tall womens clothing women s clothing online women clothing stores

15 komentarzy:

  1. Fajne buty:) Mnie jedynie podeszwa się w nich nie podoba choć tak to są ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty !:) Też zamierzam sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty faktycznie bardzo fajne i popularne w ostatnim czasie. To racja, że mają sporo swoich zwolenników, jak i przeciwników, ale tak samo sprawa wygląda np. z litami. :)

    Dziękuję za odwiedziny i tak miły komentarz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj. Masz bardzo fajnego bloga :D
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Na moim blogu jest konkurs. Do wygrania śliczny stanik z ćwiekami ;D Może wpadniesz ?
    Serdecznie zapraszam : http://iflaraaa.blogspot.com/2013/01/koonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc nigdy mi sie te buty nie podobały :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się za bardzo te buty :)

    zapraszam:)
    nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję , mogę liczyć na to samo? bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałam je zamawiać, ale nie wiem czy jestem do nich przekonana w 100%, lecz podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam czerwone na początku strasznie obcierały teraz są mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam creepersy, są bardzo stylowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie bardzo mi się one nie podobają, ale Twoje są całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń