niedziela, 17 lutego 2013

Black

 Na początek chcę Was tylko poinformować o tym,że konkurs zostaje odwołany z przyczyn niezależnych ode mnie. Mam nadzieję ,że to zrozumiecie i mi wybaczycie ;) Zrewanżuję się już niedługo.

Ferie przemijają mi zdecydowanie za szybko. Miałam zacząć się trochę uczyć i robić testy z matematyki ,ale jak na razie moja książka z ćwiczeniami leży nietknięta, schowana gdzieś głęboko w szafce. Postanowiłam sobie,że w następnym tygodniu to się zmieni ;) Dzisiaj znowu wybrałam się na zdjęcia. Zrobiłyśmy ich całkiem sporo. Mam nadzieję ,że nie złapie mnie żadna choroba przez to rozbieranie się ;) Na dworze coraz cieplej ,jednak to jeszcze nie jest to. W takim okresie bardzo łatwo można złapać jakieś przeziębienie.
Czekam już tylko na wiosnę <3  Życie blogerki jest wtedy o wiele łatwiejsze ;D

  

 

Z innej perspektywy ;)




Bluzka, Żakiet, Spodnie(River Island) - SH, Buty - Merg.pl


Z Justyną ;*
 
 










I na koniec znowu gif ;)



Udanego tygodnia ! ;*

38 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, najbardziej podoba mi się płaszcz Justyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha bardzo sympatyczny giff widać,że świetnie się bawiłaś robiąc te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, świetna marynarka.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz ;D ja również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądacie, gif najlepszy ! :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja i bardzo ładna stylizacja :) również dodaję do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żakiet jest przepiękny. Uwielbiam eksperymentować z białym i czarnym. Chociaż buciki też są niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żakiecik fajny, piękne zdjęcia i Ty :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i adore this outfit look,
    and your hair is amazign so natural <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ja to bym zamarzła :D I coś o tym wiem, że szybko ferie mijają :( Ja na studiach miałam teraz 3 tygodnie wolnego i właśnie mi się skończyły :( TRAGEDIA!
    Dzięki za dodanie do obserwowanych :) Robię to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne masz wlosyyyyy *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny żakiet;)!
    świetne zdjęcia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja ! Wspaniały płaszcz Twojej przyjaciółki :D

    http://justjustys.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hah :S super fotki:)))

    masz może ochotę na nowe buty? u mnie konkurs w którym są do wygrania są bony na buty ze sklepu merg.pl :) Zapraszam :))
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dokładnie to samo ;) też by pasowało, abym zaczęła się już uczyć ;d
    świetnie wyglądasz, bardzo mi się podobają buciki, szukam podobnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka bardzo przypadła mi do gustu, elegancka, ale i do wykorzystania w luźnej stylizacji, uwielbiam taką uniwersalność.
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne zdjęcia ;D ♥ śliczny żakiet ! :)

    http://nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję, mogę liczyć na to samo? bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna marynarka, bardzo uniwersalna :) przypadły mi też do gustu buty, mam w podobnym typie i je uwielbiam <3 haha, dobry gif :D

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zakiet!!!
    fajne fotki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. żakiecik piękny *-*
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :) jak zrobić taki ruszający sie gif jak masz na końcu posta? :>
    Może wzajemna obserwacja?

    www.modishYou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny żakiet i bardzo fajna zimowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :) i ta animacja na samym końcu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie się prezentujesz na tych zdjęciach, to połaczenie jest cudne, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. great look! love the jacket !
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja swoich ferii nawet nie pamiętam, bo miałam jako pierwsza chyba od 14 stycznia. Też obiecywałam sobie że się pouczę czegokolwiek ale nie wyszło, mam nadzieję że Tobie się uda! :) Bardzo fajne zdjęcia i animacja. Ogólem strój mi się podoba, trochę elegancki i nawet wygodny :)

    OdpowiedzUsuń