środa, 20 lutego 2013

Futrzany zestaw ;)

Przybywam do Was z nowym zestawem !;) Wiem ,że zima powoli dobiega końca (co mnie niesamowicie cieszy) ,a ja dopiero teraz uświadomiłam sobie ,że nie zamieściłam tutaj jeszcze żadnego stroju z futrzanym dodatkiem. Na początku miała być tylko kamizela ,ale potem wygrzebałam moją czapkę na wielkie mrozy i aby dopełnić ten wygląd ,założyłam buty emu. Wydaje mi się ,że ten zestaw jest mieszanką kilku stylów ,głównie przez to , że dodałam czerwoną koszulę w kratę i zielone spodnie , co osobiście kojarzy mi się ze stylem country ;) A Wy co o nim sądzicie? :]

 










Spodnie - Mohito , Koszula - Troll, Czapka - NN, Torebka - Atmosphere, Kamizelka - NN

14 komentarzy:

  1. nie lubię czapek, ale u Ciebie prezentuje się wraz z całym zestawem cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tymi kamizelkami ale ty ładnie wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny zestawik! Ładnie, podoba mi sie :)) i wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te spodnie :) A za emu nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. I czapka szczególnie. Ja mam ferie i jest okej :D Zimno Ci nie było?

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No może trochę country tutaj jest :)
    Czapa jest super !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna czapa
    ja zazwyczaj noszę nauszniki, ale czasem się zdarzy,że noszę czapkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia, koszula i kamizelka bomba !

    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są takie czapy, ale na kimś, sama bym takiej nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń