sobota, 9 lutego 2013

Gimnazjówka ;)

Przedwczoraj w mojej szkole odbył się bal gimnazjalny dla trzecich klas ;) Po sześciu godzinach tańczenia , z przerwami tylko na picie, moje nogi odpadają ! :D Ale naprawdę było warto , taki bal w końcu tylko raz w życiu ;) Na początku polonez i część artystyczna ,a potem już tylko tańce i zabawa. Wstawiam kilka zdjęć,które zostały mi zrobione podczas tej pierwszej części :








A to jak wyglądałam w drugiej części ;) Nie udało mi się uchwycić tego na balu , więc zrobiłam w domu ;)






Na koniec moja fryzura z bliska :

Tyle ;) Niedługo dodam post ze stylizacją. Już mam ją przygotowaną ,tylko zrobić zdjęcia ,ale to nie będzie problem,gdyż właśnie zaczęły mi się ferie ;]


8 komentarzy:

  1. warto, warto :) bardzo ładnie wyglądałaś, niezwykle dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś baaardzo uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś, te niebieskie buty faajnie podkreślały całość:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz, poprawił mi humor ;)

    u ciebie równiez świetna notka i świetne zdjecie
    Pozdrawiam

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne sukienki, ogólnie świetnie wyglądałaś ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń