niedziela, 3 lutego 2013

Hello February !

Dosyć długo mnie tu nie było ,ale mam wytłumaczenie ;) Po pierwsze to okropna pogoda na zdjęcia, po drugie sporo nauki przed feriami i także przygotowania do gimnazjówki , która odbędzie się już w ten czwartek ! Nie przygotowałam żadnego outfitu ,ale w ferie chce to nadrobić. Nigdzie nie wyjeżdżam, dlatego będę miała sporo czasu na realizowanie swoich pomysłów. Pokażę Wam też zdjęcia z czwartkowego balu ,ale to już pewnie w weekend. Na razie wstawiam takie małe zakupy zrobione ostatnimi czasy. Mix kosmetyków, biżuterii ,ubrań i książek ;) Enjoy !

W rzeczywistości kolor jest ładniejszy ;)

Avon

 Prezent

   
Bluzka - NN
  
Spódnica - Stradivarius

To Next Blanco


%

Sh

 
 Butik

A teraz kilka kosmetyków :

Co sądzicie o tym produkcie z Avonu? Słyszałam ,że mocno wysusza końcówki. Stosowałam tylko raz, efektu żadnego nie zauważyłam. 

Balsam do ust - świetny zapach !

 Zastanawiałam się jeszcze nad 8w1 ,ale postawiłam na razie na tą ;)

 Na koniec coś dla moli książkowych ;) Jestem w połowie czytania 'Kamiennego Anioła' , potem zabieram się za ostatnią , przeczuwam ,że najlepszą , trzecią część - 'Nowe oblicze Greya' ;)
Czytałyście którąś z tych książek ? ;]


Trzymajcie się ! Udanego tygodnia ;) Jeszcze tylko 5 dni i ferie ! ;D






12 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy :) Ja już po feriach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne rzeczy widzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze Gimnazjówka, 3 dni <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny zegarek, tylko biały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo genialne ciuszki :)! sweterek z sh, niebieskie buty i perłowa bransoletka są piękne :) i moja ulubiona odżywka do paznokci - Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter i bluza z sh naj :):D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zakupy, zegarek niesamowity ! ciekawy blog i z chęcią będe tu zaglądć częściej. Oczywiscie obserwuje. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne masz rzeczy :)))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń