poniedziałek, 25 lutego 2013

Kiss kiss

Nie wiem jak Wy ,ale ja uwielbiam nietypowe, przyciągające wzrok innych ludzi , ubrania czy dodatki ;) Nie chodzi o to ,aby ubrać się tak od stóp do głów ,ale łączyć je z umiarem. Koszula w czerwone pocałunki ze sklepu  ahaishopping , którą możecie zobaczyć w moim dzisiejszym zestawie od razu przyciągnęła moją uwagę(tutaj możecie ją kupić). Sądzę, że ma w sobie coś ciekawego ;-) Połączyłam ją z niebieską spódniczką i pasującymi do niej szpilkami. Razem z czarnymi rajstopami stworzy zgrany, niedzielny outfit (oczywiście jak na razie bez szpilek na dworze ;)) Taki strój założyłabym także na wiele innych okazji ,gdyż jest elegancki i uniwersalny ;]
Chciałam znaleźć ciekawsze miejsce na zdjęcia niż zwykła ściana ,ale wiatr był taki okropny ,że od razu musiałam porzucić to rozwiązanie ;) Miłego oglądania ! :D






 





 
 Bluzka/Blouse - ahaishopping , Spódnica/Skirt - Stradivarius , Buty/Shoes - Czasnabuty.pl

30 komentarzy:

  1. ale masz świetne buty! cała stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest taka piękna. *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są extra!!! Ja wymieniłabym w nich fleczki na czarne, było by ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula jest świetna !! :) Jeśli będziesz miała chwilę to zaglądnij :P http://crazyyy-katbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w twoich butach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne buty! i wgl cała stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie spodniczka najbardziej podoba :) pasowalaby do zakolanowek :d

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula jest bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie buty! i koszula też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie, a kolor butów genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się spódnica :)
    + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna bluzka:) sama bym się w taką zaopatrzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, spódnica ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa koszula. Broń Boże, żeby facet taką założył, bo będzie podejrzewany o coś nieprzystojnego. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty!a ten wzorek na koszuli?no świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne buty i koszula!
    obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę koszuli ♥ :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna i oryginalna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uroczo wyglądasz i spódnica genialna ;)
    obserwuje i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie śliczne zdjęcia *.* ogólnie cały blog masz świetny!

    obserwujemy może ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna koszula :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń