czwartek, 14 lutego 2013

Winter holiday !

        Postanowiłam dodawać więcej postów w ferie ,więc tak będzie ;) Gdy doskwiera mi nuda chwytam za aparat i robię zdjęcia wszystkiemu wkoło. Dzisiaj akurat postawiłam na domową sesję. Polecam to ,jeżeli nie macie co robić w domu w ferie. Jest przy tym dużo śmiechu i zabawy ;) Poniżej będziecie mogli zobaczyć dwa tatuaże od faketattoos. Gdy nadejdzie odpowiedni czas planuję zrobić sobie jakiś prawdziwy tatuaż , a taki jest świetnym sposobem na to ,aby zobaczyć jak będzie wyglądał na naszym ciele i w którym miejscu najlepiej go umieścić. Nie musimy się niczego obawiać , zmyję się po kilkunastu dniach, a wygląda jak prawdziwy ! ;D
          Wiem , że męczę Was już tymi creepersami ;) Większość dziewczyn pisała ,że nie przepada za tego typu butami,ale jakoś pasowały mi do tego zestawu . W następnym poście będzie już coś innego ;D

         














Na koniec mała motywacja dla tych ćwiczących ;) Jakiś czas temu zaczęłam znowu ćwiczyć z Panią Ewą Chodakowską - tym razem Turbo. Któraś z Was zmierzyła się już z jej zestawem ćwiczeń? ;)


 Marzenie.. :)




14 komentarzy:

  1. pierwszy tatuaż *.* świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za motywację :D:D chwilowo mi jej brak.. ;/
    super tatuaże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu ale jesteś faajna :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna domowa sesyjka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sesja i te tatuaże dodają jej charakteru:)
    A co do Ewki, to ja ćwiczyłam już jej wszystkie zestawy, ale turbo najlepsze - zdecydowanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale włosy <3 taak, ćwiczę już miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetną figurę ;)



    DEMORDIE.blogspot.com
    proszę zobacz mój ostatni post... jest bardzo ważny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką czarną spódniczkę:)
    A zdjęcie nr 1- najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam domowe sesje. :D Tatuaże są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń