piątek, 22 lutego 2013

Włosy - aktualizacja ;)

Już od dawna miałam w planach wstawienie notki o aktualnym stanie moich włosów i nowych kosmetyków do nich. Jakoś tak zawsze to się przekładało i pominęłam jeden miesiąc w aktualizacji ich obecnego stanu ;) Teraz, z braku nowych  zdjęć, postanowiłam to nadrobić. Chciałam zamieścić ten post pomimo tego ,że moje metody i kosmetyki nie są za bardzo odkrywcze, ale cały czas spisuję rady z blogów moich ulubionych włosomaniaczek ;D Pielęgnacja włosów jakoś tak mnie pochłonęła ,że nie wyobrażam sobie teraz stosowania podczas mycia tylko szamponu i to z listą silikonów i alkoholów na pierwszych miejscach.


Jakoś tak zawsze wychodzi ,że moje włosy na każdym zdjęciu prezentują się całkiem inaczej ;) Nie wiem czy to zasługa światła, cienia, ułożenia czy rzeczywiście  tak bardzo się zmieniają z każdym kolejnym miesiącem ;) Postarałam się tym razem aby zdjęcia jak najlepiej oddawały aktualny wygląd moich włosów,ale i tak nie uzyskałam oczekiwanego przeze mnie efektu ;]

Najbardziej niepokoi mnie stan moich końcówek. Poza tym mam zamiar jeszcze raz zafarbować włosy henną Khadi ,aby poprawić i wzmocnić uzyskany wcześniej efekt.

A teraz kilka nowych kosmetyków :

Maska Kallos Latte ,która dotarła do mnie dzisiaj ;)




Woda pokrzywowa - tańszy zamiennik wcierki z Jantara ?  To się okaże.




Mgiełka termoochronna - kiedy już nie ma wyjścia i trzeba suszyć włosy



Olejek rycynowy - będą go używać na końcówki


A Wy jak pielęgnujecie swoje włosy? Może macie jakieś inne sposoby na zniszczone końcówki ?;)


Moje ferie już powoli dobiegają końca, czas wziąć się za naukę.. Ta wizja nie bardzo mi się podoba , dlatego ,dopóki mogę, postanawiam jeszcze korzystać z tego wolnego czasu ;)

Wam także życzę udanego weekendu ;*
 

20 komentarzy:

  1. Ja też chcę takie długie włosy.. Moje sięgają mi tylko lekko za łopatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Z maski kallos będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz ładne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałbym mieć już takie włosy jakie masz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mgiełkę i jest świetna. Fajnie chroni włosy, dzięki niemu suszarka nie działa tak destrukcyjnie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie długaśne :) super !

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne włosy :)
    również uwielbiam pielęgnować włosy :)
    zapraszam,rozkręcam się
    http://justbelovely8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow dziękuje za komentarz to dla mnie wiele znaczy, jeśli naprawdę zachęciłam Cię do tego filmu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy, włosy, włosy... Ja zabieram się za nie od... najbliższego postu :D

    Zapraszam na nowy post na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o ile sie nie myle to tą maske mialam, genialna jest ! *.* B.

    OdpowiedzUsuń
  11. marzę o długich włosach ;c Twoje są cudowne!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Like it!!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio podciełam włosy, ponieważ moje końcówki nie były w dobrym stanie, planuje właśnie zakup olejku rycynowego :)

    Zapraszam do nas : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę sobie kupić olejek rycynowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. maaasz bardzo ładne włosy i długie ♥ :)
    muszę w końcu zakupić tej olejek rycynowy xD poluję na niego juz od msc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz śliczne, długie włosy *.* http://lifestylemichalina.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń