czwartek, 7 marca 2013

Jestę hipsterę ;)

 Nie było mnie tu już jakiś czas, ale nauka znowu powróciła ,wpisując się na liście moich podstawowych obowiązków (jeśli chce dobrze napisać testy i dostać się do liceum ;)). Piękne słońce nam ostatnio świeci ,aż chce się wyjść na dwór. W powietrzu czuć już wiosnę i od razu nabiera się energii do wszystkiego(pomijając siedzenie w książkach). Dzisiejszy zestaw wpasowuje się w klimat napisu na mojej koszulce, która pochodzi ze sklepu koszulkidtg.pl. Dobrałam do niej ciekawą czapkę, plecak vintage ,miętowy zegarek i Vansy. Uważam, że stworzyło to ciekawe ,ale zarazem bardzo wygodne połączenie. 
Niech Was nie zmyli długość moich włosów ;) Tak szybko mi nie urosły od ostatniej notki. Są one ,niestety, doczepiane, ale właśnie taka długość mi się marzy ;-)
Enjoy!
 














Koszulka - koszulkidtg.pl , Spodnie - H&M, Zegarek - EdiBazzar , Plecak - Vintage, Buty - Vans
Czapka - @

Czapka z powyższych zdjęć jest na sprzedaż ! Założona tylko raz. Koszt - 35 zł z przesyłką.
Jeśli jesteś zainteresowany ,pisz na mail : jusia.607@gmail.com

27 komentarzy:

  1. uwielbiam koszulki w stylu Danielsa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka fajna koszulka! :) podoba mi się Twoje motto ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka :) zestaw bardzo mi się podoba ;D

    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nauka znajduje się na pierwszym miejscu, w końcu lada dzień matura

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka wymiata jak i tytuł:P

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetne buciki, podoba mi się ich połączenie z zegarkiem ;d a bluzeczka bosko leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka genialna + świetne masz te Vansy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do polubienia fanpagu :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna koszulka, ale moją uwagę bardziej zwrócił kolor butów. Są śliczne! :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. plecak, bluzka, czapka, świetne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega strój !!Cudowna czapka :)
    Wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń