sobota, 16 marca 2013

KONKURS - wygraj koszulkę ;)

Tak jak obiecywałam , dzisiaj mam dla Was małą niespodziankę w postaci konkursu ! ;) Do wygrania biała koszulka Hipster ze sklepu koszulkidtg.pl (taką jaką miałam na jednym z ostatnich postów - LINK). Tutaj możecie zobaczyć ją na stronie - klik.




Oto kilka prostych zasad :
1.Polub KoszulkiDTG na facebooku
2.Obserwuj publicznie mojego bloga
3.Pod tym postem napisz swoje imię oraz adres e-mail

Zgłaszać możecie się tylko pod tą notką ! Konkurs trwa do 25 marca 2013.


PS Do wygrania nie jest oczywiście ta koszulka ,która mam na sobie ja , tylko nowa , ze sklepu ;)


Powodzenia :)




46 komentarzy:

  1. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna
    jusia.607@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksandra.
    myyinspirations@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania
    anikafashionbloog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anna
    aniawlkp86@interia.pl
    obserwuję jako Anna Niezgódka
    stronka koszulkiDTG polubiona już wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabina
    sabcia26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamil

    e-mail: tsw.1906@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalia natalia@fashiondrift.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika
    monia.zebala@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam na moje rozdanie na pożegnanie zimy
    "...każdy wygrać może jeśli szczęściu dopomoże ..."
    zapraszam ===> http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sklep, świetne mają nam nadruki na koszulkach :>
    Nie wezmę udziału, akurat ten niezbyt mnie zachwycił (wszędzie to określenie 'hipster' - wiele osób nawet nie wie, co ono oznacza :D), no i nie mam Facebooka c:
    Powodzenia wszystkim biorącym udział! (:

    PS. Śliczny masz wygląd bloga c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina
    kkkkkkkkkk@poczta.onet.pl

    świetna koszulka <3 obserwuję, ogolnie bardzo ciekawy blog, zapraszam do mnie http://aparat-na-swiat.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aneta Sz. :))

    aneta.szu19@gmail.com (na fb pod innym mailem ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Angelika
    angelika.g92@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Angelika
    angelika.chilczuk@op.pl

    <3

    OdpowiedzUsuń