czwartek, 21 marca 2013

Retro style

Na wstępie ponarzekam sobie trochę na okropną pogodę za oknem. Końca zimy nie widać, a jak już na chwilę pojawią się promyki słońca, następnego dnia panuje istna śnieżyca. Mam nadzieję ,że jak najszybciej to minie i na święta zawita do nas piękna, wiosenna pogoda.  Nie mam okazji i czasu na zrobienie nowego zestawu ,dlatego pokażę Wam dzisiaj  stylizację w domowym zakątku.
Zestaw podchodzi trochę pod styl retro (takim też trybem w aparacie były robione zdjęcia). Zwiewna sukienka o świetnym kroju ze sklepu ahaishopping gra główną rolę w tej stylizacji. Do niej dobrałam złoty naszyjnik z trójkątami w kolorze limonki ,a także czarne ,cekinowe buty na słupku oraz torebkę na łańcuszku. Resztę oceńcie sami ;)


Bardzo proszę Was o oddanie głosu na moją stylizację w konkursie na Kotku ;) Wchodzicie na stronę , zjeżdżacie w dół, pierwsze zdjęcie , w niebieskiej bluzie - Monika D. Tutaj link - KLIK.
Nic na siłę , jeśli podoba Wam się mój zestaw to oddajcie swój głos ;)















Sukienka - ahaishopping (tutaj)| Naszyjnik - Cropp | Torebka - NN | Buty - Deichmann


44 komentarze:

  1. śliczna sukienka :)
    zgadzam się w kwestii pogody ;c niech ta wiosna się już pojawi :D
    z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest ekstra! :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka ;) naszyjnik bardzo trafnie obrany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ode mnie głos, a co mi tam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglądasz, naszyjnik cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie wygląda ta stylizacja.
    U mnie świeci słonko i mam nadzieję, że tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog, ciekawie się czyta Twoje opisy, mam nadzieję, że będę tu wpadać częściej:)
    Pozdrawiam cieplutko w w ten zimowy jeszcze dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna sukienka. :)
    Śliczny naszyjnik. :)


    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Świetna:) Szkoda, że kupiona przez internet, bo skusiłabym się :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tej sukience :). Bardzo fajnie połączyłaś ją z naszyjnikiem. Brakuje mi tylko tutaj ciekawego akcentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcent jest w naszyjniku - w rzeczywistości kolor jest bardziej neonowy i wyrazisty ;)

      Usuń
  12. Ogólnie bardzo na plus, aczkolwiek zmieniłbym buty, bo są zbyt ciężkie-lepsze byłyby szpilki z delikatnym czubem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ,ale niestety nie posiadam jeszcze takich w swojej kolekcji ;)

      Usuń
  13. cudna kiecka , zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładną masz sukienkę, świetnie w niej wyglądasz :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik ;D /Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna sukienka i naszyjnik :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniale retro ! Mam pytanie czy Romwe sami do Ciebie napisali, czy Ty do nich ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękną sukienkę! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń