piątek, 1 marca 2013

Sheinside - przegląd sklepu !

Ostatnio natrafiłam na świetny sklep internetowy - sheinside.com i w dzisiejszym poście umieszczam przegląd rzeczy ,które możecie w nim znaleźć. Mnóstwo sukienek, swetrów, kurtek, bluzek, biżuterii. Raj dla każdej z nas ;) W dodatku co jakiś czas na stronie pojawiają się konkursy, nowe kolekcje i wyprzedaże. Musicie sami wejść i się przekonać. Poniżej zamieszczam kilka przykładów ubrań,które najbardziej przypadły mi do gustu. 
A które z nich są Waszymi faworytami ? ;-)

Klikajcie w cyfry pod zdjęciami ,aby zobaczyć dokładnie daną rzecz ;)

 
1;  2;  3;  4;





 
 1;  2;  3;  4;
 
 1;  2;  3;  4;  5;  6;  7;  8;  

 
 1;  2;  3;  4;  5;  6;  7;  8;  


 
1;  2;  3;  4;  5;  6;

 1;  2;  3;  4;  

23 komentarze:

  1. Bluzy na ostatnim zdjęciu są genialne.
    I ta miętowa sukienka <3


    Zakochałam się w tych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. woow mnóstwo świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, same perełki! Współpracujesz z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy mają, wszystkie chciałabym mieć w swojej szafie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się podoba ;)
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że możemy obserwować ^^
    Ja już i czekam na cb ^^
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sklep rzeczywiśie jest super!
    Wpadaj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w groszki jest prześwietna! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!:* Bardzo podoba mi się w sumie wszystko :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. też mi się podobała ta koszula w kratę jak oglądałam rzeczy z sheinside:))
    ale jeszcze nigdy nic od nich nie zamówiłam..;/

    OdpowiedzUsuń
  11. sheinside jest rewelacyjnym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ta 4! dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile ja bym oddała za takie cuiszki! ;) miętowa sukienka jest śliczna, zakochałam się ! ;)
    dodaję do obserwowanych :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już obserwujemy!:* I dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń