sobota, 20 kwietnia 2013

Color jeans

Moją nieobecność usprawiedliwiam przygotowaniami do egzaminu gimnazjalnego i świetną pogodą ;) Jakby wiosna całkiem nas ominęła, a od razu po zimie nastąpiło lato. Nie będę narzekać, bardzo mi się to podoba ;D W weekend mam zamiar skończyć ostatnie powtórki, a potem to już zobaczymy jak będzie ;)
Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację to jest to taki 'zwyklak' z akcentem w postaci niebieskich spodni. Jeśli chodzi o kolorowe spodnie to w swojej szafie posiadam tylko takie, chociaż nie pogardziłabym tymi w kolorze burgunda lub khaki ;) Klasyczna ramoneska  pasuje praktycznie do każdego zestawu,a reszta elementów utrzymana jest w kolorystyce czarno-białej. Zapraszam do oglądania - dzisiaj spora dawka zdjęć;)

Tutaj możecie zobaczyć moje aukcje na allegro.

 


 
























 


19 komentarzy:

  1. nice look;)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pozytywne zdjęcia! :) Bardzo podobają mi się miętowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz, a kurteczka świetna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na zdjęcia ;) a te spodnie mają super kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia,zestaw extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka cudowna:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTYCZNA RAMONESKA :)
    ZAPRASZAM DO MNIE : http://karsted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor spodni :)
    B. ładne zdjęcia
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit ;)
    jakie masz długie włosy ;o
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie!:) powodzenia na egzaminie gimnazjalnym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń