poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Neon accent

Coraz bardziej zaczynają podobać mi się jaskrawe i neonowe kolory. Wcześniej podchodziłam do nich raczej z dystansem ,bo jakoś nie widziałam siebie w żarówiastych bluzkach czy spodniach ;) Zaczynam więc delikatnie ,jedynie z małym akcentem w stroju. Wcześniej był to naszyjnik z limonkowymi wstawkami ,a dzisiaj element na torebce. Możliwe ,że niedługo zobaczycie mnie w czymś 'odważniejszym' jeśli chodzi o kolory ;) Na razie reszta mojego stroju jest raczej w stonowanych barwach. Granatowa spódniczka ,szara marynarka, biała bluzka z kokardką i szpilki, które już pojawiły się na moim blogu.

A Wy lubicie neonowe kolory czy wolicie pozostać przy mniej rzucających się w oczy beżach, czerniach, bielach albo delikatnych, pastelowych barwach ? ;)











Torebka - House , Buty - CzasNaButy , Spódnica - House, Bluzka - New Look(sh)

24 komentarze:

  1. Kopertowka swietnie wyglada do tych szpileczek! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :) świetne buty - wygodne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaczęły mi się te neony podobać:)
    dziś widziałam cudowny kostium limonkowy;) i myślę nad nim;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka najbardziej wpadła mi w oko, takiej własnie szukam, muszę sie przejść do house:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mi się bardzo podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Neony jak dla mnie stały się trochę oklepane. :) Uwielbiam te buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam neony!:) swietne buty:) bardzo fajnie wyglada ta torebka przy tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buciki i te okularki ;)
    Ogólnie świetna stylizacja.

    W wolnej chwili zapraszamy do nas, pozdrawiam ;)/boombolaada.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :* fajny, elegancki i kobiecy zestaw. niebieskie buty świetnie współgrają ze spódniczką, a torebka to ciekawy akcent kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look ^^

    Zapraszam do siebie
    blogbelieveinyourslef.blogspot.com

    TRWA KONKURS !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! ekstra buty. :)
    ja najlepiej czuję się właśnie w ciemniejszych barwach. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna torebka
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapłaciłam za nie 129 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega buty *.* mam do nich słabość.!
    xkarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty i kopertówka! ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń