wtorek, 2 kwietnia 2013

Paski

Święta na szczęście już za nami - dosyć tego objadania się ! Nie wiem jak Wy ,ale mnie najbardziej zawsze kuszą pyszne ciasta na stołach,których oczywiście muszę spróbować ;) Coś czuję ,że podwoimy teraz tupanie z Ewką ,żeby spalić te nagromadzone kalorie ;)) A Wam jak minęły święta? Pozwoliłyście sobie na objadanie czy jednak nie oparłyście się licznym pokusom ?;D  Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw to zdecydowałam się na oblegane ostatnimi czasy paski. Pierwszą rzeczą w mojej szafie są legginsy.Połączyłam je z klasyczną , jeansową koszulą, czarną ramoneską,botkami i torebką. Różowa czapka ożywia cały zestaw i sprawia ,że nie jest on zbyt nudny. Zobaczcie sami ;)

 














 Kurtka - Stradivarius | Bluzka - Reserved | Koszula - SH | Czapka - H&M | Buty - NN |

24 komentarze:

  1. No kocham te paski <3 Chyba też takie zakupię- mam brzydkie nogi, a takie paski mogą się sprawdzić.

    Torebkowy hit na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mi też przybyło pewnie trochę kg :( niestety!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty, spodnie, kurtka całość cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw na co dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu też chcę takie leginsy *.*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pasują Ci te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. którz jest w stanie powstrzymać się od świątecznych pyszności? osobiście nie znam takiego amanta.
    Bardzo cekawie wyglądasz, szukam od dłuższego czasu takowych legginsów w zeberkę, ale póki co jeszcze na idealne nie natrafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te legginsy, choć wiem, że sama nie czułabym się w nich dobrze, ale Ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie !!! obżarstwo świąteczne masakra xd fajny blog zapraszam do siebie może zaobserwujesz ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wszystko połączyłaś, podoba mi się ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te legginsy! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie te paski, aaa ! Ale w Twoim wykonaniu jakoś mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  14. o, chcę takie legginsy, świetne

    OdpowiedzUsuń
  15. nom legginsy robią "furorę" i słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no tak legginsy robią "furorę" i słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń