poniedziałek, 20 maja 2013

Aztec designs

Kolejny post w którym główną rolę grają spodnie ;) Wydaję mi się ,że już trochę ich tutaj za dużo , w następnym poście obiecuję poprawę.Pokażę Wam się w jakiejś spódnicy bądź sukience ,bo w końcu jest już gorąco (na termometrze jakieś 25-30 stopni). Ale wracając do dzisiejszej stylizacji , spodnie w azteckie wzory( które swoją drogą mają świetny krój i są bardzo wygodne ;)) same mogą się obronić, dlatego połączyłam je z dosyć klasycznymi elementami. Biała bluzka , czarne sandały, mała torebka i obowiązkowo okulary ! Jutro jadę na wycieczkę do Zakopanego,dlatego nie będzie mnie tu przez kilka dni.
Przypominam o konkursie (TU),do którego możecie zgłaszać się jeszcze przez ten tydzień !

 












20 komentarzy:

  1. Widzę, że te wzorki są teraz w modzie. Bardzo fajnie to wygląda :) Jako, że znasz się na ciuszkach wpadnij do mnie i udziel mi rady zwziązanej z pewną nieszczęsną sukienką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz zajebiaszcze spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie , świetny wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie pasują do Ciebie te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne spodnie ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd spodnie? ;) możesz odpisać u mnie? będę bardzo wdzięczna, pozdrówki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te spodnie :) Takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są mega <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie wzory ! Miłej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne spodnie, a cały zestaw bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawa za świetny zestaw! Wygląda to genialnie i bardzo mi się podoba :) Zazdroszczę Ci tych cudownych dodatków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń