piątek, 10 maja 2013

efoxcity.com

Cześć ! ;) Piękna pogoda utrzymała się cały tydzień,ale podobno w weekend ma nastąpić ochłodzenie. Miejmy nadzieję ,że tak się nie stanie ,a słońce będzie się pojawiać jak najczęściej. W dzisiejszej notce chcę przedstawić Wam asortyment sklepu internetowego efoxcity.com/ Kolejny sklep odkryty przeze mnie całkiem niedawno ,którego ceny są zaskakująco niskie ! Pełny asortyment , od biżuterii po swetry,spódnice ,spodnie i przede wszystkie cudowne sukienki ;) W tej notce skupię się właśnie na tej ostatniej ,wymienionej przeze mnie części garderoby. Do wyboru do koloru - na plażę, na wieczór, na co dzień czy nawet na ślub! Szczerze , to współczuję pannom młodym ,które muszą wybrać tą jedyną sukienkę spośród tylu krojów i wzorów ! Zresztą zobaczcie sami ;)














 





Miłego weekendu ! ;)


23 komentarze:

  1. u mnie jest strasznie duszno, pewnie będzie znowu burza tak jak wczoraj.. z tego co slyszalam to maja byc czesto burze niestety, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie ślubne mają naprawdę piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki na codzien sa sliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są :D
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowania na co dzień ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki na codzień są rewelacyjne ! :*
    Pogoda taaa . ochłodzenie deszcz ;///
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet fajne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka w kartkę jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich sukienki na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki naprawdę fajne *-*
    Tolerujesz obserwacje za obserwacje ? Jak tak to zapraszam do wzajemnej obserwacji ! Daj znać czy obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. parę sukienek na dzień bardzo mi się podoba;) i te wieczorowe też ładne, ale trzeba być do nich mega wysoką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak , to prawda ;) Jednak na studniówkę albo jakiś bal , do szpilek - w sam raz ! ;D

      Usuń
  13. propnowali mi współprace ale jakoś nie podobają mi sie tam rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wszystko się podoba, ale można coś ciekawego wybrać ;)

      Usuń
  14. Amazing dresses! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń