sobota, 4 maja 2013

New Balance - my lovely shoes :)


Dzisiaj chcę Wam pokazać moje nowe buty - New Balance ;) Odkryłam tą markę całkiem niedawno ,gdyż wcześniej nigdy o nich nie słyszałam. Przeglądając Wasze blogi ,zobaczyłam je i od razu podbiły moje serce :) Przeszukałam wiele stron ,aby w końcu znaleźć ten idealny kolor. Zamówiłam je na schaffashoes w dosyć przystępnej cenie ;) Moje pierwsze wrażenie po otworzeniu pudełka i wzięcia butów do ręki to ich niebywała lekkość. Po założeniu na stopę wygląda ona na o wiele mniejszą niż jest w rzeczywistości :) Mam nadzieję ,że będą wygodne i posłużą mi długi czas ;)





Podobają Wam się NB? Może macie już swoje? Jeśli tak to koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami na ich temat ;D

29 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają!
    pewnie będą też bardzo dobre do biegania :)
    Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;) Właśnie po części też dlatego je kupiłam
      (do biegania) ;D

      Usuń
  2. Super. Wyglądają rewelacyjnie.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! Rzeczywiście do biegania muszą być idealne. :D Sama myślałam nad kupnem butów ogólnie do ćwiczeń, nadal się zastanawiam, haha.

    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie w moim stylu :( Nie podoba mi się, gdy ktoś nosi je na co dzień, aczkolwiek do biegania i innych ćwiczeń są w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tej firmie i podobno są świetne buty <3 :)
    tak wgl ładne buty :D

    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te buciki <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż nie nosze się na sportowo to wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są! wyglądają o niebo lepiej od air maxów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są od nich tańsze ;) Zastanawiałam się też właśnie nad air maxami ,ale już mi sie trochę przejadły ;D

      Usuń
  9. Dużo osób z mojej szkoły ostatnio w nich chodzi, nawet jedna dziewczyna ma takie same . Wyglądają całkiem fajnie. Przyciągają uwagę dlatego wielki plus;) Obserwujemy? modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pierwszy raz o nich słyszę o.O :D łaaadne :3
    zapraszam do mnie Kochana na nowy wpis :* :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej,są przepiękne!Zazrdoszczę *_* :D!
    Obserwuję;*


    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne , podobaja mi sie :))

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nadal poszukuję swojego idealnego modelu, zwłaszcza do biegania! Mam nadzieję,że będą się dobrze sprawować :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. W takiej kolorystyce to ich jeszcze nie widzialam. SLiczne

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham NB :) Mój chłopak od czterech lat nie nosi nic innego, ja też już nabyłam swoją parę (model 420, ty masz chyba 410 jak dobrze widzę?:) Są megalekkie i tak jak mówisz - optycznie zmniejszają stopę, co mi się bardzo podoba, bo moje są ogromne :DD Jedyny minus - to buty na co dzień. Absolutnie nie nadają się do biegania ;( Ale od tego mam ukochane Nikei;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne uwielbiam je :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne :) ja musze sobie kupic jakies sportowe buty!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te buty!

    obserwuję i zapraszam :)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń