czwartek, 30 maja 2013

Nowości - kosmetyki i biżuteria

Dawno nie było na blogu żadnych postów o nowościach  ,a trochę mi się ostatnimi czasy ich nazbierało ;) Nie przedłużając , zobaczcie i oceńcie sami ;) Jeśli macie jakieś opinie czy sugestie na temat konkretnego kosmetyku to bardzo proszę o napisanie w komentarzu. Chętnie dowiem się jak  u Was się one sprawdzają :)

Kosmetyki

 
 Peeling myjący przeciw zaskórnikom z Under Twenty. Kupiłam, bo ostatnio na mojej twarzy pojawiła się większa niż zazwyczaj ilość wyprysków. Macie na to jakieś swoje ulubione kosmetyki czy domowe sposoby? Proszę o podpowiedź ,gdyż chcę się tego jak najszybciej pozbyć :)



 Pomadka z Mary Kay w kolorze o nazwie Garnetfrost


Korektor w płynie - u mnie sprawdza się rewelacyjnie!


 Nowe zapachy - pierwszy to Playboy Pin up (owocowy ,ale nie za mocno słodki) , drugi Sunflower (bardzo świeży i kwiatowy)

  Moje pierwsze kremy BB , bardziej nawilżające niż kryjące czy matujące. Jasnego używam do całej twarzy ,a ciemnego do konturowania ;)


 Sprawdzony jedwab z Bioslika ,którego używam tylko na końcówki i gliceryna,którą dodaję do masek czy odżywek

 Ampułki do włosów z Mariona. Moje są nawilżające, jak do tej pory sprawdzają się bardzo dobrze i jestem z nich zadowolona. Włosy po ich użyciu są lśniące, miękkie, ładnie pachną i są miłe w dotyku ;)

 Chciałam wypróbować inną odżywkę z Garniera niż tą z masłem Karite i awokado ,jednak po kilku użyciach mogę stwierdzić ,że jednak nie dorównuje ona swojej starszej siostrze ;)

 Szampon z Timotei , nie mam jeszcze wyrobionego o nim zdania, sprawdza się jako szampon, myje, dobrze się pieni i fajnie pachnie ;)

Biżuteria



 dwie bransoletki - prezent z Hiszpanii

 House


House

House


16 komentarzy:

  1. Ja również planuję kupić sobie ten korektor w płynie Bell. Kremy BB natomiast, to zupełnie nie moja bajka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Użyłam go dopiero jeden raz ,więc nie mogę się za bardzo wypowiedzieć na jego temat ;p

      Usuń
    2. ja go używam od jakiś 2tyg i muszę przyznać, że dla mnie jest okej, zmneijszyła mi się ilość zaskórników przez które mam kompleksy. Wadą jest jedynie to, że strasznie wysusza skórę. Ogólnie polecam :)

      Usuń
  3. cudowna biżu! :) mam szampon z Timotei i także sprawuje sie swietnie :S)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię korektory w płynie ja mam z miss sporty i sprawdza się super. Z tymi w sztyfcie nie mogę się uporać przez ich konsystencję i często pomarańczowe lub żółte kolory :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek *_*
    Ładna biżuteria ;]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię perfum playboya -.-
    Ale biżuteria boska ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka śliczna pierwsza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze tego zapachu Playboya, ale na pewno sprawdzę, bo kocham je wszystkie. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania odżywka stymulująca wzrost rzęs - REVITALASH.

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza bransoletka najlepsza <3
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry peeling to numer jeden latem :)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń