czwartek, 16 maja 2013

Pastel pants

W dzisiejszym poście znowu pokazuję Wam spodnie ,inne niż te jeansowe czy czarne. Jeszcze niedawno pisałam (tu),że burgundowe są jedynymi kolorowymi w mojej szafie, a tymczasem to już trzecia notka  ,gdzie w roli głównej znajdują się spodnie w innym odcieniu  niż zwykle. Z racji tego ,że dzień był bardzo ciepły i słoneczny, zdecydowałam się na bluzkę na ramiączkach i balerinki. Spodnie mają długość 7/8 przez co mogą trochę skracać nogi ,ale kto tam by się tym przejmował ,gdy w grę wchodzi jeden z moich ulubionych kolorów ;) Dzisiaj dosyć mała dawka zdjęć ,gdyż w miejscu ,gdzie je robiłyśmy , zaczęły atakować nas komary ,przez co na nogach mam teraz masę bąbli ! Miłego weekendu ;)

Zapraszam na KONKURS , w którym do wygrania są okulary przeciwsłoneczne i 6 voucherów ,każdy o wartości 20 $ do wykorzystania w sklepie Firmoo.com ;)



 











22 komentarze:

  1. cudny zegarek ! ♥

    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary i ten zegarek <3
    Pozdrawiam!
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :) bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka, ma super kolorek ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :)
    zegarek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna torebka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary , torebka , zegarek ♥

    obserwujemy może ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, świetne spodnie i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zegarek i torebka :))
    Ogółnie bardzo fajna stylizacja :))

    Pozdrawiam i zapraszam: myreaality.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty ładny zestaw, fajnie wygląda zegarek i torebka w jednym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zegarek. :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuję i zapraszam na nowy post! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też już komary atakują;(
    Świetne spodnie i torebka:)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie!:)obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny lekki zestaw! Urzekła mnie torebka i Twoje spodnie:)

    OdpowiedzUsuń