poniedziałek, 6 maja 2013

Pink blouse

Weekend majowy niestety już minął ,a ładna pogoda pojawiła się wraz z pierwszym dniem w szkole. Korzystając z niej postanowiłam wyjść za szybkie zdjęcia. Chyba jeszcze nie pokazywałam się Wam w takim sportowym zestawie. Pisałam ostatnio ,że nie mam w swojej szafie żadnej rzeczy w neonowym kolorze, ale jak widać już się to zmieniło ;) Bluza odgrywa główną rolę w dzisiejszej stylizacji. Do tego buty,które pokazywałam w ostatniej notce. Większości z Was przypadły one do gustu ,także mam nadzieję,że w tym zestawieniu także się Wam spodobają ;) Enjoy !
























20 komentarzy:

  1. Świetna bluza, miły pudrowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Tak na luzie.
    Obserwuję również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, to racja - pogoda w majówkę dość brzydka, a gdy weekend minął od razu się poprawiła. Taka przewrotna! :) Bardzo fajną masz bluzę i okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluza! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki i ekstra bluza ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. pozytywne fotki a bluza bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw, neon mm :3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw :) świetna bluza !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystycznie ta kompozycja wymiata

    OdpowiedzUsuń
  11. I’m not that much of a internet reader to be honest but
    your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Cheers

    Have a look at my homepage: descargar ares

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszelkie bluzy, a Twoja jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluza :)
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń