niedziela, 26 maja 2013

Pink skirt + wyniki konkursu !

Tak jak obiecywałam , dzisiaj stylizacja ze spódnica. Znalazłam ją w second handzie za jedynie 1 zł ;) Jest zwiewna, ma świetny kolor, fajnie się układa i pochodzi z H&Mu. Jak dla mnie idealna na upalne, letnie dni. Do tego bluzka w kwiatki ,którą również zakupiłam w SH. Żeby nie było za mdło ,dobrałam do tego czarną torebkę i buty. Ta stylizacja skojarzyła mi się jakoś z latem i plażą ,dlatego zdecydowałam się na takie, a nie inne połączenie ;)


 










WYNIKI !

Niestety, do konkursu nie zgłosiło się 50 osób, dlatego wylosowałam tylko sześć numerów ,które wygrały vouchery o wartości 20 $ do wykorzystania na okulary tylko z TYCH wybranych.

Są to : 
Angelika
Natalia Wilczek
Kamila Vereeben
 panterkowa_177
Malware
beniamilka

Gratuluję ! Strona Firmoo.com niedługo się do Was odezwie w celu przekazania kodów rabatowych. 
 

16 komentarzy:

  1. ale super, że wygrałam! :) firma napisze na email, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niedługo powinnaś spodziewać się jakiejś wiadomości ;)

      Usuń
  2. Świetna torebka ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś!A stylizacja piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne zdjęcia!! :)
    masz ochotę na wzajemną obserwację?
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń