wtorek, 25 czerwca 2013

Get ready with me ! ;)

Witam Was po długiej przerwie ;) Znowu usprawiedliwię się natłokiem nauki oraz ogólnym brakiem czasu. Na szczęście to wszystko już za mną , zbliża się koniec roku i upragnione wakacje ! Udało mi się nazbierać oceny na czerwony pasek (pierwszy raz od trzech lat). Teraz tylko zostało czekać na informację o tym czy dostałam się do liceum ;)
 Odchodząc od tego tematu , mam dla Was dzisiaj notkę inną niż zwykle. Postanowiłam sobie ,że w wakacje zacznę częściej dodawać posty o różnej tematyce. Nie będą to tylko stylizacje , gdyż nie zawsze mam możliwość i czas wyjść na takie zdjęcia, a myślę ,że jak zacznę dodawać notki o różnorodnych tematach, zainteresuje to większą liczbę osób ;) Dajcie znać co o tym myślicie ;)

Dzisiaj postanowiłam zrobić post z serii 'Get ready with me' albo ,jak kto woli ,'My morning routine' ,czyli po prostu pokazać Wam to ,jak najczęściej przygotowuję się rano do wyjścia z domu.Oglądałam sporo filmików dziewczyn,które nagrywały coś takiego , a ja postanowiłam zrobić to w formie zdjęć i krótkich opisów. Mam nadzieję ,że Wam się to spodoba ;) Miłego oglądania !

PS Zapraszam na moje ALLEGRO . Wystawiłam nowe rzeczy !


KROK 1 

Oczyszczanie, nawilżanie i tonizowanie twarzy.





KROK 2

Mycie głowy i nakładanie odżywki lub maski.


Ewentualnie suchy szampon ;)

KROK 3

Zakładanie soczewek.




KROK 4

Nawilżanie twarzy i makijaż.



Dosyć często używam połączenia Bourjois i Mary Kay ,ale jednak na wakacje wolę coś lżejszego ,więc stosuję Essence albo Garnier. 

 Mój ulubiony korektor ;)



Czasami używam też bronzera ,który aplikuję pędzelkiem z Elf'a.

 

Na koniec tusz do rzęs i balsam do ust.



KROK 5
Fryzura.
Najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach ,a w lecie też w koczku.



Dzisiaj jednak zaszalałam i postanowiłam zrobić sobie loki prostownicą ;)




Utrwaliłam je lakierem z Nivea ;)



To tyle ;) Mam nadzieję ,że taka mała odmiana na moim blogu Wam się spodoba ;) Do następnego !

17 komentarzy:

  1. Zazwyczaj takie posty oglądałam na serwisie youtube, a tu proszę, w formie pisemnej ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na posta :)
    bałabym się wkładać soczewki *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis bardzo lubię takie :) Zrób jeszcze wieczorną Twoją rutynę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne soczewki :) ile kosztuje taki suchy szampon?
    czekam na odpowiedź na moim blogu :D
    fashion-by-vereeben.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie recenzja BB z garniera bo chcę kupić ale jeszcze się zastanawiam czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na posta :) ślicznie Ci w lokach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się włosy naturalnie kręcą. Ogólnie to było tak, że w dzieciństwie max się kręciły, w podstawówce już nie i na gimnazjum się zaczęły.:))

    http://www.wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko ja mam takie dupiate kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. love this products and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz popatrze co tam wstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne masz włosy :)
    Zapraszam serdecznie na konkurs u mnie na blogu :) organizowany z butikiem LOLA ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. This post is priceless. When can I find out more?

    My webpage: golf tips

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak jak Ty ostatnio chodze czesto w koczku, bo w rozpuszczonych bardzo mi goraco

    OdpowiedzUsuń