niedziela, 30 czerwca 2013

Holidays begin!

No to zaczynamy wakacje ! :) Dzisiaj nie będę się mocno rozpisywać, tylko kilka słów o zestawie. Prosty, zwykły, wygodny. Czyli idealny na tą porę. W takich stylizacjach czuję się zdecydowanie najlepiej ;) Top na ramiączkach , szorty z wyższym stanem , mała torebka i trampki. Do tego zestawu jakoś pasowałyby mi trochę  inne buty, np. Converse, ale takowych w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam, a moje Vansy były w praniu ;D Tak czy inaczej, mam nadzieję ,że się Wam spodoba. I już dzisiaj życzę wszystkim UDANYCH WAKACJI ! :)

Zapraszam na mój Bloglovin , gdzie możecie obserwować na bieżąco moje wpisy ;)












Bluzka - Cubus | Spodenki - Sh (DIY) | Torebka - Sh | Buty - nn

19 komentarzy:

  1. ślicznie ;)
    wzajemnie udanych wakacji ;))♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie zestawy, pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja :) pasuje Ci, udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zestawy <3
    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja.♥ UDANYCH WAKACJI! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest przesliczna! :) fajnie wygladasz w szortach :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka prześliczna, a masz w dodatku piękne nogi <3

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzeczka:) a poza tym masz piękne włosy:) dodałam do obserwowanych :).zapraszam myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi takich bluzek w szafie jak Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluzka c;

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń