sobota, 8 czerwca 2013

I love jeans and shorts

Natłok nauki , poprawiania ocen i innych obowiązków sprawił ,że nie miałam czasu nawet na szybkie zdjęcia, aby pokazać Wam jakiś zestaw. Poza tym pogoda nas nie rozpieszcza, jest teraz deszczowa i burzowa. Dopiero dzisiaj wyszło słońce , a do tego było gorąco ,więc w końcu mogłam wskoczyć  w moje wygodne szorty. Do tego New Balance  i zegarek ,który często gości w moich stylizacjach ,ale wprost uwielbiam go i uważam,że pasuje praktycznie do wszystkiego ! Jeansowa kamizelka to mój nowy nabytek z SH. Miałam zamiar jakoś ją przerobić , np. przyszyć ćwieki ,ale zostawię to na czas wakacji ;)

Dzisiejsze zdjęcia były robione moim nowym obiektywem ,dzięki czemu jakość zdjęć na blogu będzie jeszcze lepsza ;)  Miłego oglądania !








 










Szorty - H&M(sh) , Jeansowa kamizelka - sh , bluzka - House , buty - New Balance , 
naszyjnik - bellast.com



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Końcówki już do podcięcia, bo trochę zniszczone ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Masz bardzo zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nogi! Zazdroszczę ^^ Fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty. *-* I szorty oczywiście są nieziemskie. A nogi to w ogóle. Sama chciałabym przytyć, ale mam z tym problem. :/

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój ! Niestety nie na moją pogodę, bo słońce od nas uciekło ;/ , ale na szorty chyba się skuszę ! :D I zazdroszczę figury ...
    A u mnie też natłok nauki... staram się wyrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie - bardzo lubię takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! <3
    zaobserwowałam, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne buty :) Fajny blog, będziemy zaglądać.

    OdpowiedzUsuń