czwartek, 11 lipca 2013

Black , grey and white

Każda z nas musi czasami wskoczyć w elegancki i kobiecy strój ,gdyż wymaga tego po prostu sytuacja. Imieniny ,urodziny lub inne ważne święto jest okazją to założenia sukienki, spódnicy , eleganckich koszul , szpilek czy kopertówek. Ja osobiście nie preferuję chodzenia w tym codziennie ,ale od czasu do czasu lubię sobie na to pozwolić ;) W tym roku moja kolekcja sukienek znacznie się powiększyła. Jakoś polubiłam ten element garderoby i czuję się w nim wyjątkowo dobrze. W tym zestawie chciałam ożywić trochę szaro-czarną sukienkę ,która optycznie trochę nas wyszczupla ;) Dobrałam do niej moje nowe sandałki na słupku,które upolowałam w second handzie za kilka złotych. Są niezwykle wygodne i stabilne ,dlatego bardzo lekko mi się w nich chodzi. Do tego biało-złoty naszyjnik od efoxcity.net i torebka z Housa, którą już kiedyś tutaj pokazywałam. Dajcie znać co myślicie o tym zestawie !
Stylizacja: Black, grey and white
  














Do następnego ;)

13 komentarzy:

  1. jak dla mnie zestaw jest prześliczny :)
    anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :) podoba mi się :P

    zapraszam do mnie :)
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest cudowny i super pasuje do butów:) U mnie pada strasznie niestety:<

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz zgrabne nóżki, fiufiu <3

    OdpowiedzUsuń