wtorek, 16 lipca 2013

Training Club 76

Tytuł postu nawiązuje do napisu na koszulce ,którą zobaczycie w dzisiejszej stylizacji. Tak samo jak reszta elementów stroju , jest ona bardzo wygodna i świetnie się nosi. Kupiłam ją w Decathlonie za niecałe 20 zł. Spodnie natomiast jest to łup z wyprzedaży (przecenione z 80 na 40 zł). Podoba mi się to ,że są dopasowane przez co ładnie podkreślają nogi. Do tego najwygodniejsze buty na świecie - New Balance ! Z racji tego ,że podoba w ostatnich dniach trochę się psuła , włożyłam też szarą bluzę z napisami,którą upolowałam w SH za całe 4,50  ;) W takim zestawie mogę przechodzić cały dzień czując się przy tym komfortowo :) Do następnego !
Zapraszam na moje ALLEGRO 

 
Training Club 76 - MODNAPOLKA.pl












22 komentarze:

  1. fajny zestaw,taki na luzie i widać,że wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza i dodatki :*
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza cudowna :) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. super strój ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sportowa stylizacja, idealna do scenerii, w której robiłaś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgrabniocha!:D

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi się podoba! Świetny look :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obserwujemy? Daj znać :)

      Usuń
  9. Hey,
    nice post.. would you like to follow each other.!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sportowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. buty <3 wszystko! <3

    zapraszam do mnie :D

    http://ashya686.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń