środa, 21 sierpnia 2013

Back to school - outfit

Aż trudno mi uwierzyć w to ,że za niecałe dwa tygodnie czeka nas powrót do szkoły. Ale cóż, wszystko co dobre szybko przemija ,a my nie mamy na to żadnego wpływu. Dla mnie będzie to całkowita zmiana jeśli chodzi o szkołę, otoczenie, znajomych, miejsce itd. ,gdyż przeprowadzam się do innego miasta ,gdzie będę chodziła do liceum. Jeśli chodzi o zestaw to  od razu skojarzył mi się on ze szkołą,pewnie dlatego że dobrałam do niego plecak ;) W jakiś cieplejszy , wrześniowy dzień taka stylizacja będzie jak znalazł :) U mnie niestety dzisiaj pogoda się pogorszyła, jest pochmurnie i deszczowo.Oby jak najszybciej się to zmieniło! ;)

Do następnego ! :D

Stylizacja: Backpack













Krótki top - Stradivarius , Granatowy top - Bershka , Spodenki - Bershka, Plecak - Vintage ,
Naszyjnik - DIY , Buty - NN

15 komentarzy:

  1. świetny zestaw ożywiony neonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny plecak! :)
    our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny outfit. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) plecak jest cudny, gdzie dokładnie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam go, znalazłam w szafie ;D To jeszcze mojej mamy z czasów panieńskich :P

      Usuń
  5. fajny letni zestaw
    plecak super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja ;>http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero idziesz do liceum? dałabym Ci więcej lat :) fajna stylizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo ładnie! :*:*
    suuper plecak :D
    zapraszam do mnie Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń