sobota, 31 sierpnia 2013

Black skirt + aztec top

Dzisiaj bez zbędnego przedłużania - zwykła czarna, zwiewna spódnica , top w azteckie wzory kupiony w SH (z H&M) za 1 zł i sandały ,które już widzieliście w poprzednim poście. Zdjęcie robione były jak na dworze było troszkę cieplej, a teraz niestety pogoda już się pogorszyła, ale w końcu już jutro pierwszy dzień września.. Kolejny post będzie z zestawem w jakim poszłam ubrana na początek roku :) Niestety nie udało mi się zrobić posta o nowościach, ale będę pokazywać Wam systematycznie moje nowe nabytki w kolejnych stylizacjach.
black skirt + aztec top














11 komentarzy:

  1. Topik z 1zł? Za to właśnie kocham lumpeksy :) Śliczna jest ta spódniczka, bardzo ładnie i dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze jest to ,że moja siostra ma dokładnie taki sam tyle że kupiła go normalnie w sklepie, w H&Mie ;)

      Usuń
  2. bardzo ładna spódniczka :) świetnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. top jest śliczny <3
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka i top razem tworzą świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna bluzka ;) nie mogę się doczekać postu z ubraniami na rozpoczęcie roku :):)

    zapraszam do mnie:
    anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba! <3

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne połączenie:D Uwielbiam aztecki motyw!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń