sobota, 17 sierpnia 2013

Rude boy style

Witam Was po dosyć długiej przerwie ;) Spowodowana ona była moim wyjazdem do Warszawy na krótkie wakacje. Co za tym idzie nie miałam też zbytnio czasu na zrobienie zdjęć i przygotowanie posta. Ale teraz postaram się być trochę bardziej sumienna i systematyczna w tym co robię . W następnej notce pokażę Wam moje nowości zakupowe ze sklepów jak i second handów.
Przechodząc do stylizacji, bluzka i jeansy są moimi nowymi łupami :) Góra została kupiona w C&A i pochodzi z nowej kolekcji Clockhouse. Jeśli ktoś jeszcze jej nie widział to polecam zajrzeć to tego sklepu ,bo naprawdę warto. Chyba nigdy wcześniej niczego nie kupiłam w C&A i weszłam tam tak z ciekawości ,a tu taka miła niespodzianka ;) Jeśli chodzi o dół to spodnie zakupiłam w SH za jedyne 14 zł. Pochodza one z Cubusa. Wyglądają jak nowe ,a w sklepie za takie same zapłaciłabym z pewnością o wiele więcej.
Jak widzicie jest prosto i wygodnie, czyli tak jak lubię. Mam nadzieję ,że Wam też się spodoba taki zestaw :)
Stylizacja: Rude boy style
  











9 komentarzy:

  1. Kurcze, mnie się nigdy nie udało znaleźć spodni w SH :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam aż pokażesz nam nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka :) <3

    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie !
    buty ożywiają całość

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzka : )
    Super blog! Obserwacja za obserwację ? ;)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń