niedziela, 25 sierpnia 2013

Total black look

Zestaw, który pokażę Wam w tym poście , został skompletowany zupełnie przypadkowo i po złożeniu oraz dopasowaniu wszystkich elementów wyszedł mi właśnie total black look. Nigdy wcześniej nie mieliście okazji zobaczyć mnie w takim wydaniu ,ale przyznam ,że w czerni czuję się wyjątkowo dobrze ;)  A Wy jak oceniacie ten zestaw? W następnym poście postaram się już pokazać Wam moje nowości o których wspominałam kilka postów wcześniej. Zbieram się do tego dosyć długo,ale to dlatego ,iż chcę zrobić coś innego niż dotychczas i mam nadzieję ,że mi w końcu wyjdzie :)

Życzę wszystkim udanego i już (niestety) ostatniego tygodnia wakacji ! :)

Zapraszam na moją stronę na vinted.pl

Stylizacja: Total black look








Kombinezon - H&M , Buty- NN , Bransoletki - House, Stradivarius

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam kombinezony ;) Twój jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny kombinezon! ślicznie Ci w czarnym kolorze!
    pozdrawiam z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam ponad 10 kombinezonów- i nawet lubię je bardziej niż sukienki!!!! świetny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie proste, czarne zestawy :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczka swietna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sukieneczka tylko kombinezon :P

      Usuń
  6. Świetna stylizacja + bardzo ładna jesteś.
    Pozdrawiam i zapraszam:

    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń