sobota, 3 sierpnia 2013

Wyjazd

Nie wiem jak Wy ,ale ja w tym sezonie całkowicie uległam azteckim wzorom  i to jest już czwarty element w mojej garderobie, który posiada takowy print ( dwa z nich już pokazywałam, dzisiaj trzeci ;)). Spódnica maxi jest pierwszą i jedyną tego typu spódnicą jaką mam. Połączyłam ją z prostą bluzką na ramiączkach i brązowymi sandałkami (także z motywem azteckim) z H&Mu. Mam nadzieję ,że taki zestaw również Wam się spodoba ;) Dzisiaj mała ilość zdjęć, następnym razem obiecuję poprawę :)







11 komentarzy:

  1. fakt - spódnica jest przepiękna !
    sama bym Ci ją chętnie podkradła :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódnica! może i ja w końcu odważę się na maxi :) ps. zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Azteckkie wzory naprawde sa fajne, a na spodnicy wygladaja rewelacyjnie wrecz :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie strasznie kuszą legginsy z tym wzorem. Śliczna spódnica :)

    (http://meowlikeaboss.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! :)
    Gdzie wyjazd ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak daleko, tylko do stolicy :)

      Usuń
  6. wzory są faktycznie ciekawe,ale jakoś nie miałam okazji zakupu odzeży z nimi ;/ świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój warkocz dodaje takiego boho klimatu <3

    OdpowiedzUsuń