niedziela, 15 września 2013

Back to school - outfit nr 2

Pierwszy taki post z serii 'Back to school' zamieściłam na blogu jakieś dwa tygodnie przed rozpoczęciem roku. Wtedy jeszcze nie wiedziałam co mnie czeka w nowej szkole, byłam pełna różnych obaw i dopiero wyobrażałam sobie jak to będzie wyglądać. Teraz, dwa tygodnie po rozpoczęciu roku szkolnego , mogę powiedzieć ,że polubiłam moją klasę,szkołę, znajomych i ogólnie nowe miasto :) Tylko jeszcze nie za bardzo mogę przestawić i przyzwyczaić się do tak późnego chodzenia do szkoły (raz w tygodniu nawet 13.45 ..) i wracania o późnych godzinach (17, 18.40..). Na szczęście w piątki mam na normalną, szkolną godzinę (8.20 ,naprawdę ciężko mi wstać o 7 :) i kończę też trochę wcześniej :) No to już trochę sobie ponarzekałam(czasami trzeba :)) i przechodzę do opisywania zestawu. Miałam go na sobie pewnego dnia ,kiedy lekcje kończyłam dosyć późno i zależało mi na wygodzie :) Legginsy na pewno mi ją zapewnią. Do tego dłuższy sweter, plecak, który mogliście zobaczyć u mnie już nie raz i granatowe trampki.
A Wy co najbardziej lubicie zakładać do szkoły? :) Może jakieś propozycję,żebym zaczerpnęła trochę inspiracji?:D









 
 Sweter - Dorothy Perkins (SH) , Legginsy - H&M, Buty - NN, Plecak - Vintage

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że ja mam tylko takie 'normalne' godziny szkoły, gdyby były tak rozłożone jak u Ciebie, nie wiedziałabym co ze sobą zrobić w ciągu dnia :D
    Ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubrania. U ciebie najwcześniej na 8:20 a u mnie codziennie na 7:30 XD
    http://natalia-rac.blogspot.com/ :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. TRAMPKI!
    Ja musialam wstawac o 6, bo o 7:10 miałam busa :C
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek, wyglądasz super. Ja na razie jeszcze nie wiem jakie są moje top outfity do szkoły na ten rok :)
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, stylizacja idealna do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loving this look,Absolutely gorgeous you are!!!here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Wholesale Bride Costume
    Wholesale Bride Lingerie

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń