sobota, 28 września 2013

Black and checker

Dzisiejszy zestaw znowu typowo jesienny. Niestety lato już całkowicie przeminęło , nawet to kalendarzowe , dlatego na co dzień stawiam na coraz cieplejsze rozwiązania. Poranki i wieczory są już bardzo zimne, tylko w środku dnia można spokojnie wyjść na dwór ,bez obawy ,że od zimna zmarzną nam ręce i inne części ciała :) Ja postawiłam dzisiaj jeszcze na coś lżejszego. Prawie cały zestaw jest utrzymany w czarnym kolorze, ale żeby dodać trochę koloru i rozweselić cały strój dodałam koszulę w kolorową kratkę (poluję obecnie na taką czerwono-czarną).

 Do jutra możecie zgłaszać się jeszcze do KONKURSU , w którym do wygrania są dwie czapki (czarna i różowa) typu beanie, idealne na chłodne ,jesienne dni.

Black and checker





  






 Koszula - NN (vinted.pl), Spodenki - SH DIY , Kurtka - Stradivarius , Buty - zwykły sklep , torba - Cropp Town, Spinka kokardka - Rossmann


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    Najlepsze są buciki, i koszula ! Fajne połączenie :)
    U mnie już trochę za zimno na szorty, nawet z rajtuzami ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię stylizacje ze spodenkami i rajstopami, dzięki nim nie trzeba jeszcze zapominać o letnich, krótkich szortach. No i buty są wspaniałe! Też sobie takie sprawię :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, jesienny zestaw. Koszula w kratę go ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne butki i koszula
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, rockowa stylizacja! Buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie a buty są cudne :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się połączenie :)
    jest jeszcze możliwość zgłoszenia się po czapkę? miałam kłopoty z komputerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wyślij mi na maila swoje dane do wysyłki ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz z tak upiętymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń