niedziela, 8 września 2013

Rozdanie - wygraj czapkę beanie ! [ZAMKNIĘTE!]

Postanawiam wynagrodzić Wam moją chwilową nieobecność na blogu i organizuję rozdanie ! :) Mam nadzieję,że w tym tygodniu uda mi się wstawić jakąś stylizację ,ale niczego nie obiecuję. A to dlatego ,że mam teraz na głowie dużo spraw związanych między innymi z przeprowadzką i nową szkołą. Ale przechodząc do tematu tej notki ...

Nagroda :

W tym rozdaniu wygrywają dwie osoby !
Możecie wybrać jeden z dwóch kolorów czapek - czarny lub fuksję





Zasady :

1.Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
2.Napisać w komentarzu : swój adres e-mail ,nick pod jakim mnie obserwujecie, kolor czapki ,którą chcecie wygrać (dwie do wyboru) oraz czy dodaliście informacje o rozdaniu na swoim blogu

3.Dodatkowo 1 los za udostępnienie informacji o konkursie na swoim blogu - notka lub pasek boczny (dodanie baneru,który znajduje się wyżej)


Regulamin :

1.Fundatorem tych nagród jestem ja.
2.W rozdaniu mogą wygrać dwie osoby - jedna ,która wybierze czarny kolor czapki i druga ,która uzna ,że chce wygrać czapkę w kolorze fuksji.
3.Zwycięzców wyłonię poprzez generator liczbowy.
4.Zgłaszać możecie się do 29 września 2013 roku.  
5.Osoby ,które wygrają zostaną poinformowane o tym poprzez mail. Jeżeli nie odpowiedzą mi w ciągu 3 dni wyłonię kolejną osobę ,również przez generator liczbowy.


Mam nadzieję ,że wszystko jest jasne :) Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie. 


Życzę wszystkim powodzenia !



----------------------------------------------------------------------------------------

WYNIKI !!!

Niestety ,musiałam trochę wcześniej zakończyć rozdanie(miało trwać do końca dnia). Mam nadzieję,że nie będziecie mieli mi tego za złe ,ale dzisiaj wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do Internetu.

A więc...


Czapkę w kolorze fuksji wygrywa : WANDOSZ

Natomiast czarna czapka ląduje u : KROPKA


Serdecznie gratuluję dziewczyny ! :) Sprawdźcie maile i jak najszybciej odpiszcie na wiadomości ! :D



108 komentarzy:

  1. lolapop10@interia.pl
    lolapop10
    fuksja ;>
    nie dodałam informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. marcaglowka@wp.pl
    marcelina
    czarny

    OdpowiedzUsuń
  3. ziomalka@opoczta.pl
    Patrycja P
    czarny

    OdpowiedzUsuń
  4. malwina26@vp.pl
    Malwina Ka.
    czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mara180893@gmail.com
    ma ra
    czarny

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: Blogerka Michalina(niedługo zmieniam na Panna Michalina)
    misiaaaaa13@wp.pl
    fuksja

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czapki są świetne! Sama mam taką tylko bordową ;p
    aga.wakulewska1997@gmail.com
    Agaa :)
    Czarną ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Angie
    angel.ika@onet.com.pl
    Kolor czary

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Weronika P
    e-mail: mrs.purplewonder@gmail.com
    baner: http://mrs-sociopath.blogspot.com/
    Kolor czarny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  11. HappyPaula
    paaulkaxdd@wp.pl
    nie mam baneru
    czarny

    OdpowiedzUsuń
  12. email: joannalis93@gmail.com
    obserwuję jako: Joanna Lis/Coco Chanel
    kolor czapki: fuksja
    nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako: Wandosz
    E-mail: oliwiax8@wp.pl
    Baner, pasek boczny: oliwiax8.blogspot.com
    Kolor: Fuksja :>

    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję, jako: idalia88
    baner: http://idaliaxd.blogspot.com/
    mail: allfaithislost5@gmail.com
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Radha, mail radhafcb@onet.pl, kolor fuksja, informacji nie dodałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Flora
    E-mail: kotpaskowy13wp.pl
    Kolor: Fuksja
    Informacji nie dodałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Govinda Wilczyńska
    Email: kociak wilk2@gmail.com
    Kolor: czarny
    Notka zawierającq banner :*
    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. onaaa81
    onaaa81@wp.pl
    kolor czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :)
    obserwuję jako violka
    banerek dodałam z prawej strony http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/
    mail vr1974@interia.pl
    Czarna (jeśli to rozmiar dorosły)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. angelikabochenek@vp.pl
    obserwuję jako: msglamourify
    niestety nie mam bloga i nie dodałam baneru
    Chciałabym bardzo kolor czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: kotka1412
    email: juki5@wp.pl
    informacji nie dodałam
    wybieram kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako : Nata lia
    e-mail: nataliawirek@interia.pl
    informacja na blogu : http://nataliabloguuje.blogspot.com/
    kolor : fuksja

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. angelikaowsianik@gmail.com
    obserwóje jako : Angelika Owsianik
    Kolor : czarny
    dodalam informacje na swoim blogu : http://mojezycietozycietypowejnastolatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako; poloniamartyna
    mail; m_kowalewska_1a@wp.pl
    notka; http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,338205717,title,rozdanie-u-fashion-bella,index.html
    kolor; czarny

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Garfield
    mail: kasiazubkowicz@o2.pl
    kolor: fuksja

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako Diana Payne
    diana.97@wp.pl
    fuksja

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Iwona Ka
    email Iwona399@tlen.pl
    kolor fuksja
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako: Alicja Gruca
    Mail: alicja.gruca@op.pl
    Kolor: czerń
    Baner: http://mojezdobycze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Ruda
    e-mail: mon_ma@wp.pl
    kolor czarny

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    czarna
    nie umieściłam

    OdpowiedzUsuń
  32. gwiazdazuzia@gmail.com
    zuzia.g
    nie dałam notki
    czarna

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl
    fuksja
    nie umieściłam

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako maraaa/ malwina g.
    maraworld@spoko.pl
    czarna
    nie umieściłam
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  35. angelika_paterak@interia.pl
    Angela Wonderland
    fuksja ;>
    nie dodałam informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. anitka.lal@interia.pl
    obserwuję jako: Polish Belieber
    kolor: fuksja :)
    nie dodałam informacji, nie prowadzę bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  37. wiolasienko@gmail.com
    obserwuję jako : Wiola Sieńko
    kolor: fuksja
    nie dodałam informacji ponieważ nie mam bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Weronika Bednarz
    e-mail muffinka2211@o2.pl
    Kolor:czarny <3
    Baner na blogu truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. gogunia3@wp.pl
    obserwuję jako Katarzyna
    kolor czarny
    nie mam bloga = brak informacji

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Asia
    E-mail: cupcakesoslit@gmail.com
    Kolor: czarny
    Banerek: http://talktomesoftlyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Claudia
    e-mail: klaudia6632@wp.pl
    kolor: czarny
    Banner- nie

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: MrsBlahbblah
    E-mail: blahbblah@wp.pl
    Kolor: fuksja
    Baner: http://mrsblahhblah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Sara Broskowska
    E- mail mój to sarbro7770@gmail.com
    Kolor czapki to czarny
    Nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się!
    e-mail: breathebel@gmail.com
    Obserwuję pod nazwą Beliebers Nicole
    Kolor czapki:czarny
    nie dodałam informacji.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Agnieszka matysek
    Nie mam bloga.
    Kolor: czarny
    e-mail: agnieszka830401@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. malwie91@buziaczek.pl
    obserwuję jako Malw
    kolor czarny
    Nie dodałam informacji

    OdpowiedzUsuń
  47. kamkaja@interia.eu
    obserwuję jako: kumpel joe
    kolor czarny
    Nie dodałam informacji

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. OBSERWUJĘ JAKO : Asia
    E-MAIL : asia091@interia.eu
    FUKSJA
    BANER ZAMIEŚCIŁAM NA PASKU BOCZNYM

    POZDRAWIAM SERDECZNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. laponia585@gmail.com
    Ruby Melly
    CZARNY
    nie dodałam banera

    OdpowiedzUsuń
  53. wiktoria185000@gmail.com
    obserwuje jako:wiktoria1852000
    FUKSJA
    banner: wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Anna Marianna
    E-mail: anna.marianna@vp.pl
    Kolor: Czarny
    Baner w pasku bocznym: nie

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Email: splatane-sluchawki@o2.pl
    Obserwuję jako splatane-sluchawki
    Kolor: fuksja
    Nie dodałam informacji.

    OdpowiedzUsuń
  57. Email: anka911@poczta.fm
    Obserwuję, jako: beniamilka
    Kolor: Czarny
    Nie dodałam informacji

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Email: ewa_sn@o2.pl
    Obserwuję, jako: Ewa Ewa
    Kolor: Fuksja
    Baner w pasku bocznym: nie

    OdpowiedzUsuń
  60. Email: ewa_sn@o2.pl
    Obserwuję, jako: Ewa Ewa
    Kolor: Fuksja
    Baner w pasku bocznym: nie

    OdpowiedzUsuń
  61. Email- meryandblue@gmail.com
    Oberwujemy jako - Mery.and.Blue
    Kolor- czarny
    Nie dodałyśmy informacji :(

    OdpowiedzUsuń
  62. rosanigris@gmail.com
    Rosa Nigris
    czarny
    tak, http://reddespair.blogspot.com/2013/09/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  63. natalia250895@gmail.com
    Obserwuje jako N.
    kolor: fuksja
    baner na blogu http://inperfect-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. dianusia154@wp.pl
    always fashionable
    fuksja
    banner http://thedellashow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako kociafrania
    E-mail:kociafrania@gmail.com
    Kolor fuksja
    Baner na pasku bocznym bloga

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajna propozycja! Przypadkiem do Ciebie dotarłam, a tu już nagrody do rozdania:) Właściwie, co mi zaszkodzi i tak będę zaglądać, blog mnie zaintrygował, bardzo podoba mi się nagłówek!:)

    Zaobserowowałam, jako Pola
    email pola.milicz@gmail.com
    kolor fuksja

    Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do zajrzenia do mojego świata!

    OdpowiedzUsuń
  67. Mój adres e-mail : Boniecka31@interia.pl
    Obserwuję jako : Kropka
    Wybieram czerń. <3

    Dodałam baner w specjalnej zakładce 'konkursy : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Bezapelacyjnie: FUKSJA

    Obserwuję: Paulina Wiktoria
    86paulina@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuje jako : darmoobranie
    e-mail : darmoobranie@gmail.com
    Kolor czapki : Fuksja
    baner na pasku bocznym : http://darmoobranie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Wybieram czarną ;)
    Obserwwuję jako: Akiria Aluria
    Email: auruna@vp.pl
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako minnie
    E-mail mychaminnieblog@gmail.com
    Kolor Fuksja
    Nie ma baneru

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: Blueyes
    milla875@gmail.com
    czarna
    nie dodałam

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: OnlyDreams
    zenon17091999@gmail.com
    czarna ;p
    nie dodałam

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: Lilly
    e-mail: ola-latek@o2.pl
    Czarna! <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: Angelika
    e-mail: angelika-98@wp.pl
    Informacji nie dodałam, ponieważ nie prowadzę bloga :P
    Kolor to fuksja, nich rzuca się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Emilia Nie powiem
    emiciak77@gmail.com
    Nie mam bloga
    kolor: czarny :) chociaż fuksja jest też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuję: Alicja Holka
    e-mail: a.holka@op.pl
    kolor: fuksja

    OdpowiedzUsuń
  78. obserwuję jako: Emczi R.
    emcziblog@gmail.com
    baner: http://zakreconawita.blogspot.com/
    kolor: czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  79. obserwuję jako: Emczi R.
    emcziblog@gmail.com
    baner: http://zakreconawita.blogspot.com/
    kolor: czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuję jako: Emczi R.
    emcziblog@gmail.com
    baner: http://zakreconawita.blogspot.com/
    kolor: czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuję jako: StyleeWorld
    mail: ania1595@gmail.com
    banerek: styleeworld.blogspot.com
    kolor: czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  82. E-mail: reusowa011@wp.pl
    Kolor czapki: CZARNA
    Banner: TAK -> juliaa-bloog.blogspot.com
    Nick: LadyJJ011

    Kocham BEANIE i dziękuję za pomysł zorganizowania takiego konkursu, bo kto wie.. może uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Werciax552@spoko.pl
    Wera Wiater
    Baner http://nastolatkatoja.blogspot.com/
    różowa

    OdpowiedzUsuń
  84. monusia.blog@o2.pl
    Moniaa
    informacja-baner,pasek boczny http://monusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuję: domi niicaa
    e-mail: dominiicaa@onet.pl
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  86. nataliakarolinar@gmail.com
    Natalia R.
    Czarny
    Nie dodałam informacji.

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję jako: mala5102
    mail: mala5102@wp.pl
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuje jako: Klaudia :)
    email: klaudia.klaudia.klaudia98@gmail.com
    kolor: czarny
    nie dodałam informacji

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuje jako: madzia71a
    email: madzia71a@wp.pl
    kolor: czarny
    nie dodałam informacji

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako Twiggy
    e-mail: enka2412@wp.pl
    czarna czapeczka:)
    nie dodałam info

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się do zabawy:)
    Obserwuję jako: Małgorzata C.
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    kolor: fuksja
    Banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: Adzatka
    Email: adzii.asia@gmail.com
    kolor: czarny
    Baner na blogu: http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. bojohny@onet.pl
    Obserwuję jako Emilia :*
    CZARNA
    nie dodałam info na bloga :<

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuje: Paula Palczak
    email: padzia.palczak@wp.pl
    kolor: fuksja
    baner nie:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Email: czarna.siostra@gmail.com
    Obserwuję jako: Sylwia Dziadkowska
    Kolor: czarny
    Informacja o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako: ecia
    e-mail: z_wlodarska@wp.pl
    Informacja na blogu: nie
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako: Sailin Lass
    e-mail: sailinlass@gmail.com
    Informacja na blogu: nie
    kolor: fuksja

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako: Karma
    e-mail: karmaa155@gmail.com
    Informacja na blogu: tak/ http://miniivintage.blogspot.com/
    kolor: fuksja

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako: magi18
    e-mail: magda-17_17@o2.pl
    Informacja na blogu: tak/ http://msmagi18.blogspot.com/
    kolor: czarny

    OdpowiedzUsuń
  101. email: klesajsys@gmail.com
    obs pod taką samą nazwą
    info: pasek boczny
    kolor: fuksja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres bloga: nadi-w.blogspot.com :)

      Usuń
  102. obserwuje linka1312
    linka132@wp.pl
    kolor czarny

    OdpowiedzUsuń
  103. 1.Obserwuję jako ; Annia
    2.Moja poczta; lyzeczka123@gmail.com ,
    3. Kolor fuksji ♥
    3. Nie dodałam iformacji ;--;

    OdpowiedzUsuń
  104. Niestety, rozdanie jest już zamknięte.

    OdpowiedzUsuń